Myura
Stamgast
Ik ben op zoek naar een ASM Hydrasynth in nette, complete en rookvrije staat. De voorkeur gaat uit naar een desktop model, maar afhankelijk van de prijs ben ik ook geïnteresseerd in de keyboard versie.
Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen en daarvoor heb ik momenteel de volgende twee apparaten in de aanbieding:
www.synthforum.nl
www.synthforum.nl
Als je een goede Hydrasynth hebt staan die je niet meer gebruikt, stuur me dan een PM.
Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen en daarvoor heb ik momenteel de volgende twee apparaten in de aanbieding:
TK/TR: Elektron Analog Heat mk2, compleet en in nette staat.
De Analog Heat komt uit een rookvrije omgeving en is netjes mee omgegaan. Reden van de verkoop is om budget vrij te maken voor een andere aankoop. Wordt geleverd met: Stroomadapter USB kabel Documentatie Doos Ik ben op zoek naar één van de onderstaande apparaten uiteraard in nette, complete...

TK/TR: Korg Modwave in nieuwstaat, compleet met diverse sound packs
De Korg Modwave komt uit een rookvrije omgeving en is netjes mee omgegaan. Reden van de verkoop is om budget vrij te maken voor een andere aankoop. Wordt geleverd met: Stroomadapter USB kabel Doos Daarnaast bevat het de volgende soundpacks: Ambient World - Anton Anru Cinematica - LFO.store...

Als je een goede Hydrasynth hebt staan die je niet meer gebruikt, stuur me dan een PM.