Bahamut - Adrift on Calm Waters

Mooi gedaan, mooie compositie, mooie geluiden, de balans is goed, maar misschien wat schel - maar dat watertje, dat zou ik echt weglaten... :)

Complimenten!

mooie struktuur, water werkt.... produktie en sounds zeer ondersteunend... opzwepende elementen... een grote diversiteit van sensaties....

ja! ha!

trompet mooi slangerig in het nummer.... zoals een perfecte trompet het moet doen ........

Mooi hoe alles soepel in elkaar overvloeit. Ik vind de trompet heerlijk klinken, je hoort echt natte lippen, past goed bij het water.

Misschien wel mijn favoriete track tot nu toe. De aandrijvende baslijn is geweldig, ik zou echter een ander leadgeluid gebruiken in plaats van de trompet, maar ik begrijp het idee. Goed gedaan!

Ja mooi, wel een flinke bak galm, wellicht valt de bas ietsjes weg in het begin, maar coole flangers, fijne trompet, cymbals ook nice.

Heel mooi en sferisch. Enige (muggezift?) puntje is dat de kadans van de bas wat energiekig / nerveus / spannend overkomt, wat geen recht doet aan de overige elementen die juist kalmerend zijn.
Zitten verder mooie details in, zoals de ruimtelijkheid van stromend water (roept sowieso een oergevoel op) en de swishy drums in de eerste helft.

Wow, wat een mooie track zeg, heerlijke sfeer zet je neer!
Vond ook de blazers die er in kwamen een hele goede ontwikkeling samen met subtiele synthsounds, fijn hoor.
Hier is over nagedacht, prachtig arrangement trouwens en goeie mix ook.

Prachtige productie. Die phaser is treffend! Wel jammer dat het water er zo expliciet in moest, de titel en de muziek riepen het van zichzelf al op.

Dat, en nu moet ik plassen. Bedankt. ;)

Verder zeer fijn! :)

Back