Calculator Operator - Descent into the Void

Ik weet dat de leads misschien niet overal even strak liggen maar ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom er zó veel commentaar is op de timing… Ik heb m zelf natuurlijk vaak gehoord, kans is dat ik iets mis natuurlijk. Gaat het soms over de laatste strofe waar de chorus pads een halve tel ‘te vroeg’ starten? Dat was wel by design, maar ik kan me voorstellen dat dat misschien wringt.

Heerlijk dit. Sfeer zit er goed in. Doet me echt denken aan vroeger :) Enige minpuntje vind ik ook de timing, lijkt alof de kick 2x vlak achter elkaar speelt, dan leidt helaas af tijdens het luisteren.

Ik kan merken dat er hier best wel wat mensen zijn die zijn opgegroeid in de jaren '80 en '90 (net als ik) en nostalgisch zijn over de geluiden van die tijd (net als ik). Goed gedaan, sir!

Leuk, maar komt toch een beetje hectisch/rommelig op me over, wellicht ook wat teveel galm op de drums.

Als de contest is afgelopen zal ik een nieuwe versie releasen in het tracks-forum. Ik heb de galm-plugins van alle tracks die 'm hebben een stukje minder aanwezig gemaakt, wat sporen een heel klein beetje geschoven om de timing wat strakker te krijgen, en dan klinkt-ie inderdaad wel beter.

Ik vind de ietwat losse timing juist wel leuk, ben er zelf ook wel ven en het maakt het wat human alhoewel dit soort muziek over het algemeen juist wel strak getimed is..
Maar het is een leuke old skool track met een knipoog naar de eighties en de klanken die je gebruikt ademen ook perfect de tijdgeest.
Over de mix sluit ik me aan bij vorige commentaren maar bij elkaar een geslaagde track vind ik.

helemaal mijn ding, ik stop mijn geknutsel om dit te schrijven. Ik hoorde dat er ietsje wat naast de grid zat maar snapte al snel dat t ingespeeld was, dat is extra bonus want ik zou dat zelfs niet durven.

Voor de geïnteresseerden, ik heb de track gefixt (hoop ik).

Back