Maschine 3 wil sommige plugins niet laden

Ik probeer het hier maar eens :) Ben geupgrade naar Maschine 3 en bij de eerste start begon Maschine mijn plugins te scannen.
Daar liep het na een tijdje mis en toen liep Maschine vast.
Heb dan die plugin waar Mascine crashte uit de map gehaald, met taskmanager alles gesloten en opnieuw begonnen.
Dit heeft enkele uren geduurd en heb steeds opnieuw enkele plugins moeten verwijderen.
Nu werkt het maar Maschine begint nog steeds te scannen naar plugins bij elke start. Dan moet ik heel snel op ESC drukken anders moet ik weer heel lang wachten.

Kan je ervoor zorgen dat Maschine niet scant bij het starten? Ik kon in de instellingen niets vinden.
Maar wat ik veel erger vind zijn mijn plugins die ik moest verwijderen, verschillende U-he plugins en ook bijna alles van Spectrasonics. Is er een manier om deze toch toe te voegen?

Ter info: Ik heb na het scannen toen alle andere plugins gezien werden door Maschine, de niet werkende opnieuw in mijn vst map geworpen want werk hoofdzakelijk met Reaper en daar werkt alles wel, en wil ik zo houden natuurlijk. Het gaat ook alleen om VST3 plugins.

Heb de U-he plugins aan de praat gekregen door de laatste versies te installeren.
Bij spectatronics heb ik Keyscape en Trilian moeten verwijderen. Gelukkig kan je de libraries van beide via Omnisphere openen en gebruiken.

Back