wavejockey
Ouwe rot
nieuwe pads en pad sensors voor m'n MPC4k gekocht met 10US korting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
toevallig vorige week een bekje stands en kabels gekocht en wat denk je, de prijs is nu percies hetzelfde + 10% hahaha wat een tossers daarzoIk was gisteren al een lijstje aan het maken. Laat ik nogmaals het Black Friday principe uitleggen zoals het heel vaak gaat, in dit geval Bax:
Gisteren was de kabel gewoon 36 euro.
Vandaag was dezelfde kabel voor Black Friday niet 54 euro maar 35 euro!
Dan mag je nog blij zijn dat het resultaat in dit geval lager is dan de prijs van gisteren. Dus euhm...blij gezichtje voor de topicstarter.
Integendeel: Dit is juist het eind aan het klemvreten.eind van het vasten
Niet als de zon nog niet onder is.. en dan heb ik het over Eid al-Fitr. Ik ben minder goed bekend met de thanksgiving traditie, maar is ook iets met vasten toch?? (correct me when I'm wrong).klemvreten.
Gewoon op blijven letten. Is niet met alles zo, Ableton was echt 7,5% Goedkoper dan een week geledentoevallig vorige week een bekje stands en kabels gekocht en wat denk je, de prijs is nu percies hetzelfde + 10% hahaha wat een tossers daarzo
Vrijwel alles wat ik de afgelopen tijd in de gaten hield is gewoon dezelfde prijs voor korting zonder sneaky verhogingen, zelfs dure dingen als de Minimoog etc. Aantal dingen zelfs goedkoper (zoals de Barp 2600 aan 399 waar dan nog 7,5% af gaat). Het is altijd een populair verhaal om te vertellen dat de grote boze winkels hun prijzen vlak van tevoren omhoog gooien, maar in de meeste gevallen is dat niet zo (en in gevallen dat het wel zo is, is er vaak een eerder lopende aanbieding afgelopen om te voorkomen dat ze korting op korting op korting moeten geven).Gewoon op blijven letten. Is niet met alles zo, Ableton was echt 7,5% Goedkoper dan een week geleden
uhh ja dat is behoorlijk triest, vooral zo'n vriendenloterij ding is echt een zware belediging, die troep komt er bij mij niet in.en de bestelling bij bax is binnen
enveloppe erbij met tekst: voor jou als goede klant
oh.. vroeger kreeg je wel eens een tegoedbon..
maar..
1 tegoedbon voor uber eats, afgezien dat die niet bestaan in dit dorp hier heb ik dat soort bullshit niet nodig
(morgen chili con carne met raasdonders, gewoon zelf gemaakt)
1 kortingsbon voor douglas (online ben je tientallen euro's goedkoper uit)
en als klapper, gratis meespeelbon voor de vriendenloterij (zit je er meteen een jaar aan vast)
't kon er af.. sjow heej.. ik ben heulemaal euhm.. nee netjes blijven
als ik dat spul online bestel ben ik VEEL goedkoper uit.Ik zou die Douglas bon verzilveren want je klinkt wat zuur
mooie synth inderdaad, ben benieuwd wat je van de seaboard vindt, het is heel tof om mee te spelen maar ik kan er nog steeds niet op spelen zonder valse nootjesTerwijl ik wacht op de Seaboard M heb ik alvast Equator 2 geinstalleerd (de Roli MPE softsynth) - speelt al super met de Push 3 Dat belooft wat.
Ik koester geen hoerollandse tradities!Black Friday. Net als Halloween, Suikerfeest en Valentijnsdag een eeuwenoude, oerhollandse traditie die we koesteren! Tijdens Black Friday vieren we het plezier van de jacht naar ultieme koopjes en de geneugten van de consumptiemaatschappij.
Icarus 3 Demo aan het draaien nu... poeh.. UX/UI niet echt smooth voor mijn brein, maar poeh.. wat klinkt deze goed hey. Je kan em hier Best Service Home | bestservice.com/en voor €99 krijgen met code ICARUSje hebt gelijk, om een of andere reden, gooi ik die namen vaak door elkaar, zelfs in de Cart, was het eerst Electra, maar het is Icarus 3!! die ik heb gekocht, en nu al mangel....