Jouw Black Friday 2024 oogst

Wat @bombario schrijft:

'Hebt u spijt van uw aankoop? Dan hoeft u niet te wachten tot het product wordt geleverd en de termijn van 14 dagen ingaat. U kunt de verkoper dus ook voor die tijd al laten weten dat u gebruik maakt van uw bedenktijd. Laat de verkoper dan zo snel mogelijk weten dat u het product niet meer wilt ontvangen.'

Musicstore in gebreke stellen als ze weigeren (evt via rechtsbijstand of Consubond). Ze zijn gehouden aan de wet Kopen op afstand (die in de hele EU geldt).

Mijn 'Meibergenlijstje' met winkels die hun klanten naaien en zich niet aan de wet houden, wordt wel steeds langer zo.
Of via eccnederland.nl dat is gratis voor geschillen met bedrijf in andere eu lidstaat.

Je moet herroepen en dan moet je het geld binnen 14 dagen terug hebben. Ingebrekestelling is niet nodig.

Eens, dat is het recht mijn punt is alleen stuur het dan ook correct terug. Ik ken persoonlijk mensen die bestellen, gebruiken en terugsturen dus met voorbedachte rade. Maar ik heb ook ervaring met een pro audio bedrijf die b-stock verkoopt en dan een keurig plaatje post en half levert das ook niet ok

Ik ken persoonlijk mensen die bestellen, gebruiken en terugsturen dus met voorbedachte rade.

Grrr, ik heb daar zo'n bloedhekel aan. Als je er bewust misbruik van maakt bedoel ik.

Bij geschillen blijf ik altijd vriendelijk én duidelijk. Ik heb helemaal niets tegen jou als persoon en dit is puur zakelijk. Dan krijg je mensen mee en dat is wel zo handig, als je iets gedaan wilt krijgen. In een ver verleden heb ik gewerkt op een helpdesk en zat ik aan de andere kant 😉

Laatst gewijzigd:
Wat ik wel 1x heb gedaan met twee keer binnen een uur kapotte west pest via Bax, voor straf hou ik 5 kleine patchkabes want dit gedoe kost mij ook tijd. En dat was goed en persoonlijk vind ik service van Bax in mijn ervaring persoonlijk en klantgericht.

Laatst gewijzigd:
mijn punt is alleen stuur het dan ook correct terug.

Wil je nu zeggen dat ik deze dus niet meer naar Almelo kan terugsturen?

retour.jpg

Back