Jouw Black Friday 2024 oogst

Voor Cubasis v3 op de iPad nog een paar sound expansions gekocht:
  • Halion Sonic Collection (1100+ ROMpler workstation presets)
  • FM Classics (alle originele Yamaha DX7 en TX81Z presets)
  • Neo FM (300+ moderne FM sounds)
Daarnaast nog een goede drum sounds applicatie voor de iPad: Klevgrand OneShot.

Koopje?
10% korting bij Bax.

Wou eigenlijk nog wachten op de Noir versie (of vergelijkbaar) - maar toevallig kwam gisteravond iemand mijn Iridium Keyboard ophalen, dus heb nu een gat in mijn setup die opgevuld moet worden :p

Dus ik kon de verleiding niet weerstaan en voor hetzelfde geld duurt het nog 2 jaar voordat die uit komt...

Ik had 2 Focal Alpha Twin Evo's B-stock gekocht, maar nu met Black Friday kon ik ze met de 10% BFkorting nieuw voor 12euro extra per stuk krijgen.
Dus gaan de B-stocks retour, ik ben overtuigd van de speakers, nou moet ik zeggen 10% is eigenlijk niet echt hueel speciaal ofzo.

Chase Bliss maakte een hilarische video en toen ben ik erin getuind
Niet alleen een mysterybox maar ook de Lossy pedal en de Moodmk2 gekocht! Testen en uitproberen. ik ga ze natuurlijk niet allemaal houden hé
Wel fijn dat de mystery box ook geretourneerd mag worden, in de VS kan dat niet, maar hier is de consument iets beter beschermd door de EU :mega:

Leuk, mag ik vragen wat voor deal je hebt bij de rd-9?
Geen ;-) Alleen de MS-5 was 479. Bij Thomann. Bax heeft maar weinig van Behringer. Maar 299 voor de rd-9 vond ik prima en alles komt tegelijk.
Hopelijk doet DHL een beetje normaal met de dozen...

Bijna een Roland FP-30X maar die past niet naast de piano. Dan dat ouwe kreng er maar uit en vervangen door eentje met een silent systeem.

Ik had 2 Focal Alpha Twin Evo's B-stock gekocht, maar nu met Black Friday kon ik ze met de 10% BFkorting nieuw voor 12euro extra per stuk krijgen.
Dus gaan de B-stocks retour, ik ben overtuigd van de speakers, nou moet ik zeggen 10% is eigenlijk niet echt hueel speciaal ofzo.

Chase Bliss maakte een hilarische video en toen ben ik erin getuind
Niet alleen een mysterybox maar ook de Lossy pedal en de Moodmk2 gekocht! Testen en uitproberen. ik ga ze natuurlijk niet allemaal houden hé
Wel fijn dat de mystery box ook geretourneerd mag worden, in de VS kan dat niet, maar hier is de consument iets beter beschermd door de EU :mega:

Heeft niet lang geduurd denk ik. Ze zijn er al mee gestopt wegens de te grote vraag.

Niet alleen een mysterybox maar ook de Lossy pedal en de Moodmk2 gekocht!
Er zat een Lossy in mijn tweede Mystery Box. Kwam vandaag eindelijk binnen. Leuk pedaal wel. In de eerste box zat een Clean, maar maar die heb ik heel snel weer verkocht.

ben hier nog altijd aan wachten op mijn black friday oogst van musicstore.com: TD3 MO ....geeuwi geen annulatie mogelijk volgens voorwaarden.

ben hier nog altijd aan wachten op mijn black friday oogst van musicstore.com: TD3 MO ....geeuwi geen annulatie mogelijk volgens voorwaarden.
Jeetje … jij ook?

Hier ook nog altijd aan het wachten op de Genelec 7360 via Bax

Geen reet mee te maken, zie consuwijzer

Ik heb er ook even naar gekeken:

Bedrijven mogen niet zomaar bepalen dat je onder alle omstandigheden niet kunt annuleren.

Als het bedrijf buiten de EU is gevestigd wordt het lastiger. Maar als het bedrijf zich richt op de Europese markt, of een Europese vestiging heeft dan gelden de Europese regels ook.

Als er een afgesproken leveringstermijn is overschreden, heb je als consument rechten. Je kunt de verkoper in gebreke stellen en eisen dat het product alsnog binnen een redelijke termijn wordt geleverd. Als de verkoper hier niet aan voldoet kan je de koop ontbinden.

Met AI schrijf je zo een gepeperde mail, of doe het zelf. Stel ze in gebreke, vraag een oplossing of eis direct ontbinding van de overeenkomst.

Wat @bombario schrijft:

'Hebt u spijt van uw aankoop? Dan hoeft u niet te wachten tot het product wordt geleverd en de termijn van 14 dagen ingaat. U kunt de verkoper dus ook voor die tijd al laten weten dat u gebruik maakt van uw bedenktijd. Laat de verkoper dan zo snel mogelijk weten dat u het product niet meer wilt ontvangen.'

Musicstore in gebreke stellen als ze weigeren (evt via rechtsbijstand of Consubond). Ze zijn gehouden aan de wet Kopen op afstand (die in de hele EU geldt).

Mijn 'Meibergenlijstje' met winkels die hun klanten naaien en zich niet aan de wet houden, wordt wel steeds langer zo.

Ik heb een geschil met antelope audio gehad en geloof me gewoon opkomen voor je recht zeker als het taal gebruik richting aso gaat.

Rustig blijven en helpdesk medewerkers zijn soms beperkt dus daar moet je dan even doorbreken, anderen staan ook soms zomaar heel erg aan jou kant.

@Harry S. ”meibergenlijstje” zou ik wel mee oppassen want dan zou je ook een slechte klanten lijst moeten bijhouden. Vanalles bestellen en halfbakken terugsturen is echt wel een probleem en in mijn telefonisch onderhoud met Meibergen is de afschrikkende werking van huisbeleid op zijn ervaringen van dat soort klanten geënt.

ik denk persoonlijk dat het ondernemers gewoon lastig wordt gemaakt en dat niemand er leuker op wordt met constante competitie

Laatst gewijzigd:
@Harry S. ”meibergenlijstje” zou ik wel mee oppassen want dan zou je ook een slechte klanten lijst moeten bijhouden. Vanalles bestellen en halfbakken terugsturen is echt wel een probleem en in mijn telefonisch onderhoud met Meibergen is de afschrikkende werking van huisbeleid op zijn ervaringen van dat soort klanten geënt.

ik denk persoonlijk dat het ondernemers gewoon lastig wordt gemaakt en dat niemand er leuker op wordt met constante competitie

Ontbinden van koopcontract bij online gekochte producten binnen 14 dagen is een wettelijk recht, dat kunnen klanten dus helemaal niet misbruiken, laat staan dat ze 'slecht' zijn als ze dat doen. Als dat zaken als Meibergen (of Musicstore) niet bevalt, moeten ze niet online verkopen.

Dat ze blijkbaar denken de wet te kunnen negeren door eigen regeltjes te stellen, benadeelt niet alleen de koper, maar ook concurrenten die zich wel aan de regels houden zoals Bax en Thomann, die dit netjes oplossen met B-stock. Dit soort voorwaarden is dus ook een vorm van oplichterij, omdat clubs als Meibergen, door kosten te vermijden die met retouren te maken hebben, producten goedkoper kunnen aanbieden.

Ik vermoed dat ze heel snel inbinden als een klant hierom ophef maakt, maar zulke illegale regeltjes volhouden omdat de massa er intrapt. Ik wil iniedergeval niks te maken hebben met een winkel die mij probeert te naaien, dus goed dat dit soort ervaringen hier worden gedeeld.

Back