Jouw Black Friday 2024 oogst

Over de afgelopen maand aangeschaft, allemaal toch wel soort van BF2024

Tracktion F'em
Minimal Audio Current 2 upgrade
Baby Audio Transit 2 upgrade
UVI Falcon 3
Soundset voor U-he Hive 2 van ExpressiveE
Een tweede Roland Cube 30 boxje voor het live werk

Nu is het weer klaar.
Even :D

Mijn BF24 oogst:
- Upgrade Kick 2 naar Kick 3 € 21,88
- Softube Model 80 € 40,80
- Softube Transient Shaper + AudioThing Valves € 8,49
- Melda MSaturatorMB + AudioThing Valves € 14,35
- Arturia FX Collection 5 € 49
- Ableton Live 12 Intro € 59
(had Live 10 Intro 2 maanden eerder verkocht voor € 35 om het op deze manier te updaten)

Schade: € 158,52

Ik ben fan van Bthelick op YouTube, een professionele Britse danceproducer. In een nieuwe video geeft hij 75 alternatieven voor betaalde plugins, die hij regelmatig gebruikt. En deelt hij de betaalde plugins die hij wel aanraadt te kopen tijdens Black Friday. Daar zitten echt mooie dingen tussen en ik zet Vital nog op mijn lijstje. Die wil ik al langer kopen en dit is het laatste zetje 👍

Ik ben fan van Bthelick op YouTube, een professionele Britse danceproducer. In een nieuwe video geeft hij 75 alternatieven voor betaalde plugins, die hij regelmatig gebruikt. En deelt hij de betaalde plugins die hij wel aanraadt te kopen tijdens Black Friday. Daar zitten echt mooie dingen tussen en ik zet Vital nog op mijn lijstje. Die wil ik al langer kopen en dit is het laatste zetje 👍

Vital, bedankt. Die was ik vergeten.
Gratis versie, eerst maar eens proberen.

Op de valreep ViLabs Modern D gekocht. Was erg blij met hun Ravenscroft maar dit schijnt daar ver overheen te gaan, en een Steinway is ook top! Ben alleen bang dat ik nu ook nog een SSD moet gaan inbouwen omdat mijn library-drive al flink vol zit.....

Ik heb een Korg Apr 2600M gekocht.
Ik kom om in de mono's maar love them.

2x Pioneer As1's (Pro One.2)
Buchla 208C Easel
Behringer Model D
Arp 2600
Korg MS20

Toch ook wel mijn top 5 aan mono's.
Heb ook de Behringer Pro One maar vind die maar mwa....

Oeps.
Toch nog een aankoop.
Oto Boum bij Tonecontrol (hij was op voorraad, dus met 10% korting)
Hij stond al lang op mijn lijstje, maar ik heb eerst de Strymon Deco V2 gekocht, omdat die 'ook' lekkere chorus kan maken.
Ik wil hem na de YC61 'of' na de MC-707 zetten voor wat extra drive en/of compressie.

Dit was echt de laatste voor dit jaar, het budget is er weer doorheen gevlogen.

Mijn BF24 oogst:
- Upgrade Kick 2 naar Kick 3 € 21,88
- Softube Model 80 € 40,80
- Softube Transient Shaper + AudioThing Valves € 8,49
- Melda MSaturatorMB + AudioThing Valves € 14,35
- Arturia FX Collection 5 € 49
- Ableton Live 12 Intro € 59
(had Live 10 Intro 2 maanden eerder verkocht voor € 35 om het op deze manier te updaten)
+ W.A. Production Kickshaper + Universal Audio Oxide Tape € 14

Schade: € 172,52

Ik vond het maar een mager beestje dit jaar. Ik heb enkel de Softube Bus Processor gekocht. Ik heb vruchteloos zitten wachten op een prijsdaling van de Strymon plug-ins, maar tevergeefs.

Op de valreep ViLabs Modern D gekocht. Was erg blij met hun Ravenscroft maar dit schijnt daar ver overheen te gaan, en een Steinway is ook top! Ben alleen bang dat ik nu ook nog een SSD moet gaan inbouwen omdat mijn library-drive al flink vol zit.....

Nice, ik had 'm al eerder gekocht voor de intro prijs. Geen moment spijt van gehad. :okdan:

Ach fuck it, Soundbetter Halo Effect & Butterfly Effect aangeschaft. Want je kan niet genoeg reverb en delays e.d. hebben toch? En deze zijn wel erg mooi.
Beide zijn afgeprijsd tot de 14e.

ja die soundbetter dingen zijn erg cool

Back