Jouw Black Friday 2024 oogst

Net Wave Alchemy Triaz gekocht met de kortingscode van @LupkeII, dank nog daarvoor.

Triaz is echt een ontzettend leuke drumplugin voor die 60 euro. Net even anders dan XO met zijn slimme sample-browser en de mogelijkheid om samples te filteren. Sequencen is op Triaz weer een stuk makkelijker en de interne effecten klinken prima. Met 2 gig aan gratis samples en 700 basisbeats kan ik hier weer zeker een jaar mee vooruit
Goed gedaan, 60 euro is echt cheap, ik betaalde 6 maanden terug de volle mep, iets van 150 euro of zo maar ik vond 'm erg goed dus wel het geld waard.
Het is echt een hele uitbreide sequencer met tal van mogelijkheden.

Ik hoop dat XLN uiteindelijk de sequencer in XO voorziet van andere time signatures dan alleen 4/4. Het is naast Drum Machine designer mn enige drum plugin (en dan ook meteen een hele goede hoor).

Dat is een goede, ja. Polyritmes kan ook niet in XO en ik vind de sequencer niet echt uitnodigend. Het is nogal klein en priegelig allemaal. Dat is in Triaz echt beter. Maar die mist dan weer de samplebrowser. Al met al denk ik dat ze elkaar niet zoveel ontlopen, en nu heb ik ze gewoon allebei 😀

Het is echt een hele uitbreide sequencer met tal van mogelijkheden.

Ik vind de preset beats ook echt heel goed. Ben zelf geen ster in beats programmeren en dat valt nu nog meer op. Maar goed, nu kan ik alle beats naar smaak aanpassen. En flink spieken hoe de pro's dat doen.

Ik heb net de Gaia 2 binnen, leuk ding voor de prijs.
Moog Mariana, meteen een miskoop want zo CPU hungry dat ik vooral gekraak krijg.
Moog Moogerfooger deal voor de 101 en 103, filter en phaser.
Fabfilter Mastering Bundle met 25% korting, zat ik al een tijdje op te azen.

Ik heb gisteren, op Black Friday, niks gekocht.
Falke, sokken merk, had 20% korting. Las ik vandaag pas. :stupidCode is vandaag niet meer geldig. Balen want de sokken van dit merk zijn de afgelopen jaren steeds duurder geworden. Heb nu al notitie in mijn agenda voor BF2025 gezet om volgend jaar te kijken of ze weer korting geven. :D

Heeft iemand een stekkie van een Geldboom voor mij? Kan ik deze aankomend jaar groot laten groeien. ;)

Ik w8 angstvallig af uit Uk/Usa,De,spanje/madrid… gaat allemaal erg langzaam en zit ook niet op extra kosten te wachten.

Zou je iets willen,Posten van je aankoop? Jou aankoop zie je niet vaak voorbij komen. Er is een blackfriday aanschaf eerste gebruik en output geluiden draad
Ik moet even kijken hoe ver ik kom, als het niet dit weekend lukt dan hopelijk volgende week.

Ik vind de preset beats ook echt heel goed.
Er zitten een aantal hele goede tussen en je kan ook synthsamples of akkoordjes die iets langer zijn erbij zetten, ik had graag iets meer experimentele en cinematic presets gezien maar zeker in het genre waar jij muziek in maakt is er flink wat bruikbaar aanbod.
Ik vind de geluidskwaliteit en de mogelijkheden van samplebewerking heel goed en ook de sequencemogelijkheden prima, ook hoe je een ritme kopiëert naar de volgende pagina en dan daar iets kan weghalen of wat anders erbij doen werkt ook goed om snel meerdere patterns in een track te maken.
Trouwens; jij gebruikt Studio One en de player voor drumpatterns uit te zetten is ook een goede om snel een beat te maken, iets minder uitgebreid maar toch ook mooi.

trouwe krokodillen krijg je er niet bij denk ik.
Dacht dat het verboden was om exotische dieren zomaar in te voeren.

ik zou meer kopen toch als ik jou was..
468184469_1505882443431136_17177616786130868_n.jpg

Ik heb mezelf deze week wel verwend maar niets van wat ik heb aangeschaft zat een Black Friday korting op.

Xaoc Devices: Berlin, Poczdam + Poczdam Black Panel.
Bitwig Studio Renewal Plan (wel met korting maar dat is de Winter Sale)

Genelec 8351, Wave Alchemy instrument bundle en de WA Production Chords Pro upgrade from Chords voor 2 euro zodat je er de gratis IK Multimedia Studio Rack Bundle bij kan bestellen.

Laatst gewijzigd:
Er zitten klemmen bij inderdaad, en als je meer wil bij Conrad kopen want daar kosten ze veel minder dan de"officiële".
Opletten dat je geen valse krokodillen koopt. Die bijten zonder waarschuwing ‼️

Ik heb recent een yt video gezien waar bleek dat er kabels zijn die bestaan uit gelaagd ijzer met n koperlaagje. Die hebben een grote weerstand en zijn magnetisch. Kerel gaat er 20 minuten op door met zijn multi meter voor hij toont hoe t verschil vd meter veroorzaakt wordt

Z-Plane Peel stems voor €30. Erg handig. Ook om je track te analyseren.
aanradertje! werkt trouwens ook veel beter als de native Stem seperator van Presonus Studio one pro 7

Back