Jouw Black Friday 2024 oogst

Nog een aanschaf binnen, een elektronisch drumstel. De Alesis Nitro Mesh Kit voor 70 euro minder bij Thomann. Nu zingt mijn vrouw in een koor, speelt de jongste piano, gaat mijn dochter drummen en freakt de oudste regelmatig (en te hard) op zijn elektrische gitaar en bas. Je kunt ons binnenkort boeken voor feesten en partijen 😉

Vrijwel alles wat ik de afgelopen tijd in de gaten hield is gewoon dezelfde prijs voor korting zonder sneaky verhogingen, zelfs dure dingen als de Minimoog etc. Aantal dingen zelfs goedkoper (zoals de Barp 2600 aan 399 waar dan nog 7,5% af gaat). Het is altijd een populair verhaal om te vertellen dat de grote boze winkels hun prijzen vlak van tevoren omhoog gooien, maar in de meeste gevallen is dat niet zo (en in gevallen dat het wel zo is, is er vaak een eerder lopende aanbieding afgelopen om te voorkomen dat ze korting op korting op korting moeten geven).
letterlijk 3/4e in mijn bestelling is minimaal 10% hoger een enkele zelfs meer. 2 items gelijk gebleven van de 10 ofzo.

zal wel dynamische pricing zijn, want soms zie je ineens een andere prijs ook.

de cosmosis toch maar gekocht voor grootse spacey vibes, wel benieuwt wanneer hij binnen gaat komen levertijd onbekend

Icarus 3 Demo aan het draaien nu... poeh.. UX/UI niet echt smooth voor mijn brein, maar poeh.. wat klinkt deze goed hey. Je kan em hier Best Service Home | bestservice.com/en voor €99 krijgen met code ICARUS
Ik had een (persoonlijke) code gekregen omdat ik Saurus al heb. blijkbaar is ie ook deelbaar want @vink heeft er ook gebruik van gemaakt, dus ik kan hem net zo goed hier delen, gewoon te gebruiken op de tone2 website zelf: 24N-X78-ZU5 (geeft trouwens ook korting op Nemesis 3 (79 dollar)). Ik vind de gui eigenlijk best overzichtelijk, er zitten ook een hoop skins in.

Ik had een (persoonlijke) code gekregen omdat ik Saurus al heb. blijkbaar is ie ook deelbaar want @vink heeft er ook gebruik van gemaakt, dus ik kan hem net zo goed hier delen, gewoon te gebruiken op de tone2 website zelf: 24N-X78-ZU5 (geeft trouwens ook korting op Nemesis 3 (79 dollar)). Ik vind de gui eigenlijk best overzichtelijk, er zitten ook een hoop skins in.
Werkt niet, is al gebruikt
Screenshot 2024-11-29 at 16.31.33.png

Nog een aanschaf binnen, een elektronisch drumstel. De Alesis Nitro Mesh Kit voor 70 euro minder bij Thomann. Nu zingt mijn vrouw in een koor, speelt de jongste piano, gaat mijn dochter drummen en freakt de oudste regelmatig (en te hard) op zijn elektrische gitaar en bas. Je kunt ons binnenkort boeken voor feesten en partijen 😉
Leuk! Het is naar mijn ervaring ook goed voor de techniek om regelmatig op een akoestische kit te spelen. Bijvoorbeeld op drumles, of af en toe een oefenruimte huren.

Kwam op Modwiggler een link tegen naar deze winkel in Hong Kong met hele scherpe deals: Animato Audio - Eurorack Modules
2x Doepfer A-141-4 Quad Poly VCADSR - deze stonden al op mijn verlanglijst
Patch, the Card Game - had ik al interesse in, alleen de normale prijs vond ik te veel van het goeie
Intellijel VCO 1U - impulsief

Het schijnt allemaal legitiem te zijn, benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is.

Naast de poly envelopes ook nog de polyfonische mixer ( A-135-5 ) gescoord, zowaar in de aanbieding bij een Canadese zaak voor ca 25% minder dan de prijs in Europa. Normaal gesproken is Doepfer hier 25% duurder.

Topper!

hmmm.... koop ik Nexus 5, Avenger 2 of Icarus 3? 😂 Het is gekkenwerk, ik heb reeds Vital, Polymax, ZYKLØP, Logic Alchemy, Logic Retro Synth, Logic ES2... ik bedoel ECHT zeg! Dat is MEER dan genoeg smaken!
keuzestress dus? Ik heb Nexus dan niet en Icarus 3 te kort om over te oordelen, maar ik vind Avenger 2 wel echt een alleskunner, enkel de MPE ontbreekt nog.

keuzestress dus? Ik heb Nexus dan niet en Icarus 3 te kort om over te oordelen, maar ik vind Avenger 2 wel echt een alleskunner, enkel de MPE ontbreekt nog.
Maar van zowel Nexus als Avenger geen demo beschikbaar om te proberen. Avenger een alleskunner, ja daar twijfel ik niet aan, maar afgaande op video's lijkt het niet bij mijn manier van werken te passen die UX. Doet me beetje aan de Homer Simpson car denken. Oke, die van de lijst dan maar 😊

Heb Avenger 2 en Nexus 4, en alhoewel de Nexus 5 meer mogelijkheden heeft tegenover versie 4, raad ik je Avenger aan. Sound packs, mocht je die kopen, zijn 10x beter dan Nexus, je heb meer mogelijkheden maar vooral ook erg belangrijk, de Avenger geluiden klinken niet zo gedateerd en leeg zoals de Nexus.

Maar van zowel Nexus als Avenger geen demo beschikbaar om te proberen. Avenger een alleskunner, ja daar twijfel ik niet aan, maar afgaande op video's lijkt het niet bij mijn manier van werken te passen die UX. Doet me beetje aan de Homer Simpson car denken. Oke, die van de lijst dan maar 😊
laat je niet misleiden door die cheesy YT filmpjes van Avenger, het is echt een sound design beest. Ik snap helemaal niks van hun rare marketing.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Avenger is een mooie synth ja. Jammer dat de focus zo op 1-vinger tracks is. Verkoopt meer expansion packs waarschijnlijk.

Back