Jouw Black Friday 2024 oogst

Nap

Geräuschemacher
Black Friday. Net als Halloween, Suikerfeest en Valentijnsdag een eeuwenoude, oerhollandse traditie die we koesteren! Tijdens Black Friday vieren we het plezier van de jacht naar ultieme koopjes en de geneugten van de consumptiemaatschappij.

Deel in deze draad de aanbiedingen die je niet kon laten liggen en buitenkansjes die je gepakt hebt.

Heb je niets met Black Friday, overgewaaide Amerikaanse onzin en/of ongebreidelde consumptiedrang? Dan mag je daar in een andere draad over zuurpruimen. Hier willen we alleen maar blije gezichtjes zien.

Mijn score tot nu toe: Chase Bliss Mystery Box (€299, Mystery Box — Chase Bliss EU )

Softube Drawmer S73 voor €33, Ozone 11 (gratis) Elements naar Standard crossgrade voor €66 en Spitfire Audio Intimate Strings voor €26.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ozone 11 advanced upgrade vanaf ozone 9 standard (80 euro ongeveer)

Cableguys SnapBack (29 euro)

Verwacht soundtheory Kraftur ook nog wel aan te schaffen.

Arturia FX upgrade, 49 euro voor mij

Klevgrand Tomofon, 49,99

Eventide Blackhole, 32,23 bij plugin boutique met coupon code BLACK29

Kick 2 upgrade naar Kick 3, 25 euro (weet niet of dit black friday korting is)

Ik vind het wel weer welletjes!

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Als je Blackhole hebt, kun je nu ook met korting upgraden naar de Blackhole Immersive opvolger, deze klinkt NOG lekkerder :D

Als je Blackhole hebt, kun je nu ook met korting upgraden naar de Blackhole Immersive opvolger, deze klinkt NOG lekkerder :D
IMG_6059.jpeg

Dank voor de tip. Kon hem met korting kopen voor 75,- ex btw. Was die niet bijna 500,- toen hij uit kwam?
Ja, naar hij is nu in de bonus en als je de originele Blackhole hebt kun je upgraden voor €50. Focus is vooral op Atmos/Surround, maar hij is in stereo ook echt heel mooi.

Ik heb de upgrade van Kick 2 naar Kick 3 aangeschaft.
Die heb ik ook meegepakt voor £14. Had nog een paar £ in punten en 10% omdat ik voor een aantal dagen het product in m’n winkel mandje had. Gebruike V2 nooit, maar voor dit geld en de nieuwe mogelijkheden. Misschien gaat ie dan toch een keer worden gebruikt.

Verder de mis koop Eventide Blackhole. Wilde eigenlijk de Shimmer en dacht dat dat deze (Blackhole) was 😄

Wellicht dat de Nexus 5 er nog bij gaat komen. Die word op zwarte vrijdag gelanceerd voor de schappelijke prijs van €79 (Upgrade van iedere oude versie). De update bevat oa de mogelijkheid dat je zelf geluiden kunt maken en terug kunt naar de skin van V2. Maar daar moet ik even goed over nadenken. Wil ik zelf geluiden maken, dan pak ik wel de Avenger of Spire. Dus wie weet…

Kwam op Modwiggler een link tegen naar deze winkel in Hong Kong met hele scherpe deals: Animato Audio - Eurorack Modules
2x Doepfer A-141-4 Quad Poly VCADSR - deze stonden al op mijn verlanglijst
Patch, the Card Game - had ik al interesse in, alleen de normale prijs vond ik te veel van het goeie
Intellijel VCO 1U - impulsief

Het schijnt allemaal legitiem te zijn, benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is.

Ja, naar hij is nu in de bonus en als je de originele Blackhole hebt kun je upgraden voor €50. Focus is vooral op Atmos/Surround, maar hij is in stereo ook echt heel mooi.
Ah okay. Heb de originele Blackhole al in de Space pedal. Maakt verder niet uit, want als ik hem gekocht had was het opgeteld nagenoeg hetzelfde :o:

dan kost ie € 49,50 , ik hou er even mee op, wel weer mooi geweest met aankopen (kick 3 wil ik nog wel want daar kun je geripte kick inladen die je dan in de vst hebt, schijnt), goede tip dat winkelwagentje inderdaad

Back