Gloomy ft. Markushmane - Ride Clean

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Gloomy heeft samen met Markushmane van Looperman (vocals) een krachtige nieuwe track uitgebracht, getiteld "Ride Clean." De titel is een oproep om recht door zee te blijven en eerlijk te leven. Deze track draagt de boodschap uit dat er geen ruimte meer is voor kromme paden of schijnheiligheid—alleen voor een zuivere, authentieke levensstijl.

Ride Clean herinnert ons eraan trouw te blijven aan onszelf, keuzes te maken die in lijn liggen met onze waarden, en standvastig te blijven tegen alles wat ons van dat pad zou willen brengen. Met krachtige beats en sterke teksten leggen Gloomy en Markushmane de nadruk op het belang van integriteit en het afwijzen van alles wat onze principes kan ondermijnen. Laat deze track een soundtrack zijn voor een eerlijk en authentiek leven, waarin we fier en oprecht blijven staan.

Gloomy, in collaboration with Markushmane from Looperman (vocals), has just released a powerful new track titled "Ride Clean." The phrase is a call to live with integrity, a directive to walk the straight path in life. This track delivers a message that there’s no room for dishonesty or hypocrisy—only clear, authentic living.

Ride Clean is a reminder for all of us to stay true to ourselves, make choices that align with our values, and stand up against anything that might lead us astray. Through striking beats and resonant lyrics, Gloomy and Markushmane emphasize the power of integrity and the importance of rejecting anything that compromises our principles. Let this track be a soundtrack to living authentically and standing tall, unapologetically real.

Free download on Soundcloud when you click on "... MORE":

YouTube:

Enjoy the clean ride!

Gloomy & Markushmane.

Ik vind die bro-step drop wel dik, de langere secties verzuipen soms wat in bellen/reverb delay ofzoiets, wat dan niet helemaal lekker loopt met de vocalen.

Ja @jando , ik heb altijd wel wat met de vocalen. En hoeveel te meer tutorials ik kijk, hoe ingewikkelder het wordt. Dank je wel, van harte, voor te luisteren en je feedbackje. :)

Back