Espen Kraft trapt op teentjes.

ik ben bang dat er dan vooral een nieuwe tactiek bedacht wordt, dus laat vooral genoeg mensen er lekker naar kijken ;)
Zolang die tactiek 'kwalitatieve content' is (wat het m.i. zou moeten zijn), dan vind ik het prima.
Maar helaas is YT zelf actief dit gedrag aan het promoten onder 'creators'.
En door hun algoritme drukken ze vooral 'view wonders' naar boven en gaan anderen hun content promoten door dergelijk gedrag.
En blijkbaar is 90% van de kijkers ook vooral op zoek naar 'ooh en aah' ervaringen ipv enige diepgang of kwaliteit (dat is natuurlijk al subjectief).

Dus ik train YT gewoon door de blubber die er nog door komt weg te promoveren.
Het werkt best goed en m'n feed ziet er veel meer divers en eerlijker uit dan een jaar geleden. Ook kleine kanalen met 10 views per video komen er door.
Heerlijk.
(en ik ben er van overtuigd dat we dat allemaal zouden moeten doen, maar dat gaat niet gebeuren)

Al die hokjes en vakjes...vintage, remake, soft, hard, digi, ana...
Is het verstandig om je vast te bijten in een bepaald vakje en de rest af te kraken?

Zielig voor hem, hij mist een groot stuk van het mooie dat synthland te bieden heeft.

Kraft zet intussen door en is een nieuw, tweede kanaal begonnen speciaal voor dit soort meningencontent.

Grappig dat hij kennelijk denkt dat de twee kanalen niet in elkaar gaan overbloeden.

Wytse is een acquired taste. Er was een tijd dat ik hem echt bloedirritant vond, maar ik moet zeggen dat ik hem tegenwoordig wel kan waarderen. Wist niet dat 'ie nu voor Temu werkt overigens :D
Dat is alweer oud nieuws. Hij heeft zoveel commentaar op die eerste video gehad, dat hij snel de boel heeft afgeblazen.
Ik kan het wel waarderen dat iemand zo met de billen bloot gaat.

Dat is alweer oud nieuws. Hij heeft zoveel commentaar op die eerste video gehad, dat hij snel de boel heeft afgeblazen.
Ik kan het wel waarderen dat iemand zo met de billen bloot gaat.

Goed van hem om het toe te geven. Ik vind z'n bevlogenheid wel wat hebben..

Bevlogenheid, transparantie en het ownen van fouten.
Ik ken Wytze niet maar hij maakt een zeer integere en authentieke indruk en dat beklijft bij me.

Precies de reden dat ik niet commerciëel wil opereren, vrij van alle (vermoedens van) invloeden van de hoogste betalers.
But I'm in the business of burning money.

Ik ook.
Wel jammer dat hij er blijkbaar niet voldoende mee verdient, terwijl hij best redelijke views genereert.
Zeker. Ik heb het idee dat hij een technische achtergrond heeft. Niet ten nadele hoor, hij komt daarom beter over dan een EDM Tips e.d.

Sorry hoor, maar ik vind het een hoog "TV evangelist vraagt vergeving na een slippertje" gehalte hebben.

Ik vind het allemaal wel mooi, hardware, software, elektronisch, akoestisch, analoog, digitaal. Ben wat dat betreft een echte gear omnivoor.

Ik heb een mix van 80’s t/m nieuw spul, analoog, hybride, digitaal, software. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Als het maar goed klinkt, betrouwbaar is, en lekker werkt. Laat ze maar lekker lullen. Ik maak lekker zelf uit wat ik wel of niet koop. En de gemiddelde fan van muziek heeft echt geen idee. Dus wat maakt het uit? Plezier, en muziek, daar gaat het om. En knopjes, en knipperende lampjes.

Maar……mocht er toch nog iemand een OBX-8 hebben staan, dan ben ik wel geïnteresseerd. Ze dalen hard in prijs heb ik gehoord. Het is tenslotte software…… 😉

Back