ik ben bang dat er dan vooral een nieuwe tactiek bedacht wordt, dus laat vooral genoeg mensen er lekker naar kijkenAls iedereen dat zou doen, zou het vanzelf opdrogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ben bang dat er dan vooral een nieuwe tactiek bedacht wordt, dus laat vooral genoeg mensen er lekker naar kijkenAls iedereen dat zou doen, zou het vanzelf opdrogen
Zolang die tactiek 'kwalitatieve content' is (wat het m.i. zou moeten zijn), dan vind ik het prima.ik ben bang dat er dan vooral een nieuwe tactiek bedacht wordt, dus laat vooral genoeg mensen er lekker naar kijken
Als je heel veel aandacht wil, lijkt het een succesvolle tactiek.Is het verstandig om je vast te bijten in een bepaald vakje en de rest af te kraken?
Dat is alweer oud nieuws. Hij heeft zoveel commentaar op die eerste video gehad, dat hij snel de boel heeft afgeblazen.Wytse is een acquired taste. Er was een tijd dat ik hem echt bloedirritant vond, maar ik moet zeggen dat ik hem tegenwoordig wel kan waarderen. Wist niet dat 'ie nu voor Temu werkt overigens
Dat is alweer oud nieuws. Hij heeft zoveel commentaar op die eerste video gehad, dat hij snel de boel heeft afgeblazen.
Ik kan het wel waarderen dat iemand zo met de billen bloot gaat.
Bevlogenheid, transparantie en het ownen van fouten.Goed van hem om het toe te geven. Ik vind z'n bevlogenheid wel wat hebben..
Ik ook.Goed van hem om het toe te geven. Ik vind z'n bevlogenheid wel wat hebben..
Zeker. Ik heb het idee dat hij een technische achtergrond heeft. Niet ten nadele hoor, hij komt daarom beter over dan een EDM Tips e.d.Ik ook.
Wel jammer dat hij er blijkbaar niet voldoende mee verdient, terwijl hij best redelijke views genereert.
Hij heeft z'n eigen opnamestudioZeker. Ik heb het idee dat hij een technische achtergrond heeft. Niet ten nadele hoor, hij komt daarom beter over dan een EDM Tips e.d.
En die is er natuurlijk gekomen (van de Espen K. himself).zodat jij nog een follow up kunt maken).
Sorry hoor, maar ik vind het een hoog "TV evangelist vraagt vergeving na een slippertje" gehalte hebben.Goed van hem om het toe te geven. Ik vind z'n bevlogenheid wel wat hebben..
Ik vind het allemaal wel mooi, hardware, software, elektronisch, akoestisch, analoog, digitaal. Ben wat dat betreft een echte gear omnivoor.