Akai Pro Force - Nieuwe adapter kopen

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.333
Locatie
Utrecht
Hallo,

Ik pakte net de voeding van mijn Akai Force en het viel me net op dat het koper door de mantel heen komt bij de trekontlasting. Ik moet wel goed kijken, maar het koper ligt bloot. Wel jammer weer, zo vaak heb ik hem nog niet gebruikt, maar goed.

Heeft iemand een idee waar ik een nieuwe Akai Force adapter kan bestellen? Ik kom eigenlijk maar 1 online winkel tegen en daar is ie 54,- en dan moet ik nog blij zijn ook, want hij is afgeprijsd van 99,- ... lol :)
 
Ik zoek altijd eerst bij de 2e hands winkel naar adapters die passen met het juiste voltage en ampere.
 
Bedankt voor de tip, maar ik wil graag een originele nieuwe.
 
Het zijn 18v adapters volgens mij.. ik zou hier niet mee gaan rommelen.

Ik las hier volgens mij ook over op de Force Facebook usergroep.. niet onderzocht verder maar misschien kun je em openmaken??
 
Deze shit.. er worden ook alternatieven genoemd en dat de MPC PSU hetzelfde gezeur hebben maar ook weer beter zijn.. :?
 
Bij mij ziet het er exact hetzelfde uit. Zou zo een foto van mijn adapter kunnen zijn. Goed om te weten dat het dus een vaak voorkomend probleem is, thanks.
 
Laatst gewijzigd:
Dit is de originele:

Sunny Electronics SYS1548-6519-T3

Aangezien de originele blijkbaar al kapot gaat als je er naar kijkt, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Dit lijkt me een veel steviger product, tenminste niet zo'n belachelijk schemerlampsnoer.


Ik denk dat ik deze maar bestel.
 
Laatst gewijzigd:
Ik weet niet of je 'handig' bent,
Hier vindt je voedingen voor minder.
Het enige wat je zelf dan moet doen is
de plug van de oude voeding aan je nieuwe voeding monteren.
Kies er één van 19V en minimaal 3.40A meer ampère mag altijd.
 
Ik weet niet of je 'handig' bent,
Hier vindt je voedingen voor minder.
Het enige wat je zelf dan moet doen is
de plug van de oude voeding aan je nieuwe voeding monteren.
Kies er één van 19V en minimaal 3.40A meer ampère mag altijd.
Ik kan best een en ander, maar heb er niet zoveel vertrouwen in. Ik koop dan liever een nieuwe die gelijk goed is. Maar wellicht een goede tip voor iemand anders, bedankt.
 
Heb nog even verder gezocht en op Amazon
kwam ik deze tegen voor net geen € 11.
Kan één op één de originele vervangen.
Zelfs de plug heeft de juiste maat 5.5 x 1.7 mm
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb die van MyVolts besteld, 39,- inclusief verzenden, maar misschien dat iemand anders iets heeft aan je tip. In ieder geval bedankt man!
 
De originele is niet aan te komen lijkt t. Ik heb een reserveadapter gekocht voor mn MPC One, als k t adres gevonden krijg in mn mail post ik em hier wel ff.
 
Er zijn inderdaad een hoop alternatieven. Ik was dit topic gestart, omdat ik op zoek was naar een originele, die zijn lastiger/niet te vinden. Maar goed, later begreep, door dit topic, dat die originele bagger adapters zijn. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven, die beter lijken dan het origineel.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top