knoeien met celloos

in reaper steeds de midi data uitgebreid, bedoeling is dat dit een uurtje of anderhalf lang wordt, dus nog even te gaan. garritan personal orchestra en nog wat andere vst,s.
zitten nog wat oneffenheden in. ik render ongeveer elke 4 maten naar audio. (vroeger 6 jaar klassiek gitaarles gehad).
 
Klinkt lekker. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Moest tijdens het beluisteren aan "X" album van Klaus Schulze denken. Die hanteerde een soortgelijke aanpak maar dan met synths onder de accoustische instrument. Overigens een van mijn meest favoriete albums.
 
Heel filmisch inderdaad, al hoor ik ook wel de harmonische invloed van Bach. Ik vind het esotherische geluid dat er bovenop komt rond 1:35 heel mooi. Is dat gewoon een galm, of iets wat je erbovenop geplakt hebt?

En een algemene appreciatie: wat hierin echt werkt is dat het minimalistische klassieke muziek zou kunnen zijn, maar je benadert het als elektronische muziek (qua productie), en daardoor creรซer je een stijl die niet echt bestaat. Het dichtst in de buurt is minimalistische muziek a la Phillip Glass, maar daar ontbreekt de productieesthetiek. En wat Wendy Carlos doet in de soundtrack van A Clockwork Orange is dan weer veel meer synthesizer muziek dan jij doet.

Veel woorden om te zeggen dat je iets unieks neerzet. Benieuwd naar de anderhalf uur versie ;-)
 
klinkt indrukwekkend! je zou zo kunnen denken dat er echt een orkest zat de eerste 6 minuten

de overgang naar het meer electronische deel zou wel iets langzamer/subtieler mogen gebeuren nu lijkt het een beetje 2 losse nummers alhoewel dat verder ook goed klinkt
 
Back
Top