Roland P-6 Creative Sampler

Roland komt met een nieuw instrument in hun Aira Compact serie.

"De P-6 Creative Sampler verpakt de befaamde samplingtechnologie van Roland in een gadget in zakformaat, met geavanceerde gedetailleerde sound design-opties en een krachtige sequencer. Hij is uitgerust met een ingebouwde microfoon, een intuïtieve bediening, USB-C connectiviteit en een veelzijdige verzameling hands-on multi-effecten (MFX).'


p-6_top_angle_gal.jpg




 
De Boutique versies nog niet pocket genoeg? ;)
Mijn vrouw wil nog wel een boutique versie van de de JP-8080.

Er blijft altijd wat te GASen.
Een soort JV-1010 in de Aira Compact behuizing lijkt me wel iets - categorieen en patches op een paar tactische controls, en dan wat basale functies als filter en envelopes enzo. Niet te moeilijk maar gewoon een handig kastje waar je even een orkestje, koortje, fantasy pad, strings etc. uit trekt met evt een software editor voor diepere patch editing.
 
Een soort JV-1010 in de Aira Compact behuizing lijkt me wel iets - categorieen en patches op een paar tactische controls, en dan wat basale functies als filter en envelopes enzo. Niet te moeilijk maar gewoon een handig kastje waar je even een orkestje, koortje, fantasy pad, strings etc. uit trekt met evt een software editor voor diepere patch editing.
Soundcanvas.. :)
1200px-Roland_SC-88Pro.jpg

Die dingen reageren ook allemaal op midi.. CC# 74 is filter..
 
Laatst gewijzigd:
Nou.. ik heb m wel besteld! Denk dat het een mooie aanvulling is voor mijn originele digitakt. Alternate looping, meerder samplerates, stereo, polyfonie, adsr envelopes , multi fx en granular synthese.

Eigenlijk vrijwel exact waar ik nu mijn lompe 19" samplers voor gebruik, dus als het bevalt kunnen die krengen eindelijk de deur uit ;)
 
Back
Top