Toneboosters Equalizer Pro

Toneboosters komt met Equalizer Pro. Een enorm uitgebreide equalizer met heel veel mogelijkheden.

tb_equalizer_pro_screenshot1_1200x900.jpg


Een aantal kenmerken:
  • Innovatieve filterset: 482 filtertypen en -vormen
  • Dynamische equalisatie (Compressie en expansie)
  • Contextbewustzijn (Transiënten, ambiance en meer)
  • Ondersteunende visuals om de workflow verbeteren
  • Volledige immersie (64-kanaals)
  • EQ leren en matchen
Hier meer info.

Als je al Equalizer 4 hebt, dan krijg je korting (prijs €35). Anders kost de EQ €59.
 
Die "context awareness" is wel een unieke en handige feature lijkt mij. Heb 'm niet nodig, maar wil hem toch wel even uitproberen :)
 
Ik ben ook fan van TB, hoewel ik de nieuwere single plug-in lijn nog niet heb uitgeprobeerd. IK geniet nog steeds van mijn Track Essentials 3 en Bus Tools 3, die inmiddels gratis zijn (hoe is het mogelijk).
 
TB is echt totaal onbegrijpelijk ondergewaardeerd. Iedereen blaat al jaren over Fabfilter en sinds een tijdje ook over de Smart lijn van Sonible. Maar goed. Laat maar, denk ik dan. Barricade is mijn vaste limiter bij alles wat ik master. Super transparant! Mijn enige feature wens voor Jeroen (en dat weet hij ook, want ik blijf er over bezig) is dat hij Flx naar 64bit port.
 
baal wel van dat de zip weg is en dat er bij hen ook zo'n "manier-van-installeren-door-je-strot-gedouwd-krijgen-progje" in de plaats voor is gekomen... veel meer werk.
de laatste update doet het ook niet lekker soms krijg ik een wit vlak ipv de UI. -> snel terug naar 1.8.1.

btw idd totaal onbegrijpelijk ondergewaardeerd.
 
baal wel van dat de zip weg is en dat er bij hen ook zo'n "manier-van-installeren-door-je-strot-gedouwd-krijgen-progje" in de plaats voor is gekomen... veel meer werk.
de laatste update doet het ook niet lekker soms krijg ik een wit vlak ipv de UI. -> snel terug naar 1.8.1.

btw idd totaal onbegrijpelijk ondergewaardeerd.
veel meer werk? je bedoelt dat het in plaats van 30 seconden nu 60 seconden duurt? :P
 
Tja, eerst kon je gewoon de files die je nodig had gewoon uit de zip plukken naar de dir van jouw keuze, 2 of 3 klikjes nu moet je aan de hand van de autocraat dingen aan en uitzetten die je helemaal niet nodig hebt of wilt en als je niet de verkeerde keuze maakt, mag je een dir opzoeken.

Ik denk dat ie er van uit gaat dat het gemiddelde gebruikers IQ achteruit is gegaan. man man wat ergerlijk al die moeilijk doen installers voor elke software scheet.
Wat is het grote voorbeeld Waves, iLok? :P
 
Back
Top