Afgehandeld Synthforum app niet in Playstore van Android 14???

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.841
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Sinds kort heb ik een smartphone met Android 14. Toen ik naar de Playstore ging, vond ik daar nergens de Synthforum app =(. Wordt deze niet meer in recente Androidversies aangeboden? In de Playstore van de 13 vond ik de app ook al nergens?

Alvast bedankt om te antwoorden.


:doei:
Danny
 
Er is een PWA (progressive web application) van het forum beschikbaar. Dit is een wrapper om de site. Staat niet in een webstore. Kun je vanuit je browser toevoegen aan je desktop.
 
Er is een PWA (progressive web application) van het forum beschikbaar. Dit is een wrapper om de site. Staat niet in een webstore. Kun je vanuit je browser toevoegen aan je desktop.

Dan zal het waarschijnlijk dát zijn wat ik op m'n vorige telefoon geïnstalleerd heb alhoewel er wel degelijk een entry voor het Synthforum in mijn App-lijst stond (misschien dat zo'n PWA dat ook bewerkstelligt?).

Volgende vraag is dan hoe ik die PWA vanuit mijn browser op de Android geïnstalleerd krijg. Ik heb al onder verschillende menu's gezocht maar vind niets dat in de richting van een Progressieve Web Application (of Progressieve Web Applicatie :)) wijst. (vergeef me mijn onwetendheid :beard:).

Alvast bedankt voor de reactie :okdan:
 
Dan zal het waarschijnlijk dát zijn wat ik op m'n vorige telefoon geïnstalleerd heb alhoewel er wel degelijk een entry voor het Synthforum in mijn App-lijst stond (misschien dat zo'n PWA dat ook bewerkstelligt?).

Volgende vraag is dan hoe ik die PWA vanuit mijn browser op de Android geïnstalleerd krijg. Ik heb al onder verschillende menu's gezocht maar vind niets dat in de richting van een Progressieve Web Application (of Progressieve Web Applicatie :)) wijst. (vergeef me mijn onwetendheid :beard:).

Alvast bedankt voor de reactie :okdan:

En laat maar. Ik heb hem toegevoegd aan het "Startscherm" van de telefoon en dan staat het forum mee in de lijst van Apps (ook al is het dan geen App). Getver ... ik word té oud voor al die technologieën van tegenwoordig :dubbel:.


Bedankt allemaal voor het reageren :halleluja:.


:doei:
 
Back
Top