1 september is versie 1.1 gereleased van dBdone.
dBdone is een DAW project manager, hiermee kun je je DAW projecten beheren.
Maar je kunt nog veel meer doen, je kunt projecten in categorieën indelen. Via een vst plugin kun je korte of lange gedeeltes van tracks opnemen, zodat je makkelijk je eigen tracks kunt terugvinden.
Maar het mooiste zelf vind ik dat je deze audio ook via een eigen artist page kunt delen. Ook kun je hiermee maken gehele DAW-projecten delen met anderen en zo samenwerken aan hetzelfde project!
dBdone werkt met nagenoeg alle DAWS
Zie hier als voorbeeld mijn artist page (met wat korte audio als voorbeeld)
uitlegfilmpje van oude versie:
release notes:
Nieuwe grote update – Beta 1.1
Trots op onze nieuwe update!
We hebben onze tool opnieuw ontworpen en ontwikkeld vanaf nul. Op basis van de feedback van onze gebruikers die we hebben verzameld tijdens de eerste Beta 1.0, hebben we veel gevraagde functies toegevoegd en belangrijke bugfixes opgelost.
Nieuwe functies:
– Nieuwe branding en ontwerp van de gebruikersinterface
– Mogelijkheid om uw eigen account aan te maken, wat veel mogelijkheden en functies opent
– Verbeterde gebruikerservaring
– Bijgewerkte Prelisten Plugin (VST, AU) met nieuwe Auto Record-functie en ontwerp
– Nieuwe weergave-instellingen (zoals donkere modus)
– Samenwerking: maak teams, deel bestanden en chat
– Maak Stacks om projecten visueel te combineren in groepen
– Verzamel versies van een project in één
– my.dBdone: maak uw eigen webpagina in enkele minuten met belangrijke links en nummers beheerd in dBdone. Het is als magie!
– Vanaf nu: Geautomatiseerde updates
dBdone is een DAW project manager, hiermee kun je je DAW projecten beheren.
Maar je kunt nog veel meer doen, je kunt projecten in categorieën indelen. Via een vst plugin kun je korte of lange gedeeltes van tracks opnemen, zodat je makkelijk je eigen tracks kunt terugvinden.
Maar het mooiste zelf vind ik dat je deze audio ook via een eigen artist page kunt delen. Ook kun je hiermee maken gehele DAW-projecten delen met anderen en zo samenwerken aan hetzelfde project!
dBdone werkt met nagenoeg alle DAWS
Zie hier als voorbeeld mijn artist page (met wat korte audio als voorbeeld)
uitlegfilmpje van oude versie:
release notes:
Nieuwe grote update – Beta 1.1
Trots op onze nieuwe update!
We hebben onze tool opnieuw ontworpen en ontwikkeld vanaf nul. Op basis van de feedback van onze gebruikers die we hebben verzameld tijdens de eerste Beta 1.0, hebben we veel gevraagde functies toegevoegd en belangrijke bugfixes opgelost.
Nieuwe functies:
– Nieuwe branding en ontwerp van de gebruikersinterface
– Mogelijkheid om uw eigen account aan te maken, wat veel mogelijkheden en functies opent
– Verbeterde gebruikerservaring
– Bijgewerkte Prelisten Plugin (VST, AU) met nieuwe Auto Record-functie en ontwerp
– Nieuwe weergave-instellingen (zoals donkere modus)
– Samenwerking: maak teams, deel bestanden en chat
– Maak Stacks om projecten visueel te combineren in groepen
– Verzamel versies van een project in één
– my.dBdone: maak uw eigen webpagina in enkele minuten met belangrijke links en nummers beheerd in dBdone. Het is als magie!
– Vanaf nu: Geautomatiseerde updates