Ik zie dat je hier trackjes kan delen, hier een linkje van mijn EDM track

Wel leuk om hier even eerlijke ongezoute (hoop ik) commentaren op te krijgen, heb er wel het 1 en ander uit mogen distilleren
 
Wel leuk om hier even eerlijke ongezoute (hoop ik) commentaren op te krijgen, heb er wel het 1 en ander uit mogen distilleren
Dat het altijd maar weer tot een hoger niveau mag leiden. Zelf houd ik wel van vocaal als `kapstok` voor de rest. Ook vooral als het lichtelijk experimenteel is. Zelf ben ik altijd een hele brave muziek speler tot nu toe geweest en nog af en toe. `Precies volgens het boekje` Daarom vind ik alleen instrumentaal volgens allerlij regeltjes wat minder. Maar om werkelijk een tophit te maken zou er wat meer variatie in moeten komen. Mijn stem en muziek gebruik ik hoofdzakelijk als aanvulling voor beeld/film/video. Dat vraagt om een goed verhaal. Dus op weg naar beter.
 
Ik ben zelf geen fan van dit genre maar vind het wel een interessante track. Kan me voorstellen dat veel mensen hierop vallen.
Ik lees in commentaren dat de bas gemist wordt. Nu vind ik dit nummer ook zonder bas wel aantrekkelijk (de kickdrum vult die rol in en dat komt de transparantie ten goede). Voor mijn oren is het ontbreken van een bas daarom ook niet echt een gemis. Om dezelfde reden zou ik 'm ook niet verder dicht-trommelen. Zo hou je de schetsmatige transparante structuur die de track uniek maakt overeind. Mooi zo laten zou ik zeggen.
 
Leuk trackje maar dit is geen EDM volgens mij.
Daarvoor is het denk ik niet gelikt genoeg en mist het mega hit gehalte
Daardoor juist leuk
 
Door al deze mooie positieve commentaren, heb ik weer voer voor een upgrade, bedank allemaal!! :-)
Beter laat je deze track voor wat het is. 2 jaar aan 1 track prutsen is niet productief. Lat deze een jaar liggen, maak nieuwe muziek, en kom dan nog eens terug bij deze. Dan hoor je vanzelf wat je anders zou doen en maak je een echte 2.0 versie.
 
Zoiets wilde ik eigenlijk al gaan doen, heb dankzij jullie wel wat notities gemaakt voor verbeteringen in de toekomst!
 
Back
Top