• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Steinberg Spectralayers Pro 11 (nieuwste volledige versie)

Prijs
150 Euro
Conditie
Nieuw

LupkeII

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2020
Berichten
475
Locatie
Pijnacker
Door een misverstand over de upgrade van één van mijn softwarepakketten heb ik nu een volledig legale code over voor Steinberg Spectralayers Pro 11. Dit is dus niet de uitgeklede Elements versie maar de complete 11 versie van 299 euro. Zie SpectraLayers: Advanced Spectral Audio Editor

Als je deze plugin nieuw koopt is hij dus 299 euro. Als crossgrade is hij 199 euro, mits je Acon Acoustica, Adobe Audition of iZotope RX8 of later hebt.

Bij mij koop je hem nu voor 150 euro.

Na aankoop ontvang je van mij de registratiecode. Je moet dan eerst de Steinberg Download Assistant downloaden en installeren (Steinberg - Creativity First)
In de download assistant klik je op 'enter your download access code' en voer je het serienummer in. Daarna kun je Spectralayers Pro 11 installeren en gebruiken.

Geen bieding en/of ruil. De prijs is vast. Je kan 'm sowieso niet goedkoper vinden! Grijp je kans.
 

Attachments

  • spec11.jpg
    spec11.jpg
    573,6 KB · Bekeken: 24
Schopje omhoog. Erg mooie plugin, die je goed kunt vergelijken met iZotope RX11. Zie hier de vergelijking: iZotope RX 11 vs Steinberg SpectraLayers 11: which is the best spectral editor?

Voor 150 euro kom je deze plugin nergens tegen!

Ja mag langskomen in Pijnacker (tussen Den Haag en Rotterdam) of we regelen het heel gemakkelijk online.




@MotionMindz - Jammer, helaas niets meer van je gehoord, dus ik zet 'm weer te koop. En anders hoor ik het wel van je...
 
Back
Top