Electronic Perspectives: Vintage Electronic Musical Instruments : een boek

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
10.259
Locatie
Streek rond Herentals - België
Er verscheen een 400 blz dik boek over de geschiedenis vd synth en misschien verkoopt ie niet zo goed want ik zag een yt video om m te prijzen gisteren maar deze is al even uit.
Zet je schrap: 90 euro voor t boek en 80 euro verzend. Ik ga passen :)




Scherm­afbeelding 2024-08-28 om 12.16.02.png
 
De prijs voor het boek vind ik niet zo gek, maar de verzendkosten zijn absurd.
Inhoudelijk vind ik het niet zo'n interessant geheel, dus Ik laat deze ook aan mij voorbijgaan.
 
Tja, leuk hebbeding maar dat hakt er toch in. Laat dees maar even passeren, wacht wel op uli’s kopietjes ( in een ringband met zo’n plastic doorzichtig voorkantje en 100% identieke letters )
 
Verschrikkelijk - dat boek moet ik hebben! Maar die verzendkosten zijn inderdaad absurd. Is dat boek niet via een boekwinkel aan te schaffen?
 
Ik heb een synthesizerboek met de hele geschiedenis erin plus verdere hoofdstukken over softsynths e.d. Boek was 39,95 euro met 6,95 verzendkosten. Een boek met 400 pagina's.
 
Verschrikkelijk - dat boek moet ik hebben! Maar die verzendkosten zijn inderdaad absurd. Is dat boek niet via een boekwinkel aan te schaffen?
ik veronderstel dat het verzend incl import is. Dat zou t verklaren. Als het boek ergens in Europa te koop komt scheelt dat vast n hoop. ff geduld dan maar? :)
 
Dat zal het zijn. Dan maar hopen dat het boek uiteindelijk ook in de winkels komt.
 
Het is maar te hopen dat het boek ooit nog in de normale boekwinkels verschijnt, sommige bijzondere modules voor je modular kun je ook alleen bij de makers zelf bestellen...
 
Ik heb een synthesizerboek met de hele geschiedenis erin plus verdere hoofdstukken over softsynths e.d. Boek was 39,95 euro met 6,95 verzendkosten. Een boek met 400 pagina's.
Titel? :)
 
Back
Top