Goede source voor degelijke knoppen

Dit staat op de factuur van Bpost:
Belangrijke inlichtingen
Op welke zendingen betaal je heffingen?
Er moeten heffingen betaald worden voor alle zendingen uiteen land dat niet tot het douane-, fiscaal- of accijnsgebied van de Europese Unie behoort, met uitzondering van de hierna vermelde vrijgestelde zendingen, waarvoor geen btw noch kosten inzake douaneformaliteiten moeten worden betaald.
Welke zendingen worden vrijgesteld?
Niet-commerciële zendingen afkomstig uit een land buiten de Europese Unie, rechtstreeks verzonden dooreen particulier naar een andere particulier, met een totale waarde van niet meer dan € 45 (art. 25 tot 27 van Verordening (EG) nr. 1186/2009, art 44 van het K.B. nr. 7 inzake btw).

De aan de douane verschuldigde belastingen bij invoer van niet-vrijgestelde zendingen omvatten:
De douanerechten: deze worden geïnd voor zendingen met een waarde van meer dan € 150; en op zendingen met alcoholische producten, parfums en toiletwater,tabak en tabaksproducten die ongeacht de waarde uitgesloten zijn van deze vrijstelling van douanerechten (art. 23 en 24 van het Verordening(EG) nr. 1186/2009)

Btw zal geïnd worden op alle zendingen afkomstig uiteen land van buiten de EU, alsook de niet fiscale gebieden van de EU ongeacht de waarde, de eventuele accijnzen alsook eventueel door de douane of andere bevoegde instanties opgelegde boetes, interesten en/of retributies.

De verschuldigde kosten aan bpost bij invoer van niet-vrijgestelde zendingen omvatten:
€ 18.50 voor het vervullen van de douaneformaliteiten voor niet-vrijgestelde zendingenmet een waarde van maximaal € 150;
€ 39 voor het vervullen van de douaneformaliteiten voor niet-vrijgestelde zendingen met een waarde van meer dan € 150;
€ 39 voor het opmaken van een transitaangifte of een laat volgen;
€ 55 voor het voorleggen van de zending bij een fytosanitaire controle bij invoer; voor het opmakenvan extra documenten;
€ 85 voor het indienen van een regularisatiedossier.

De btw, alle overige indirecte belastingen taksen, rechten enheffingen van welke aard[1] ook (met uitsluiting van dei nkomstenbelasting en de belastingen op winst) die thans en inde toekomst door gelijk welke overheid naar aanleiding van ofin toepassing van deze inklaringsdienstdienst zullen worden geheven, zullen ten laste zijn van de klant en in voorkomend geval invorderbaar boven op de genoemde prijs

Voor btw-plichtigen zal het Enig Administratief Document(EAD) worden verzonden na ontvangst van de betaling. Ditgeldt enkel indien de inklaring met een PLDA-aangifte werduitgevoerd en het btw-nummer werd vermeld in deadresgegevens van de Geadresseerde.

De persoonsgegevens die ons worden meegedeeld zullen doorbpost worden gebruikt voor de inklaring van je zending. Voormeer informatie: Privacy | bpost .

bpost NV van publiek recht – versie geldig vanaf 1 januari2023
 
En je betaalt ook BTW over de verzendkosten he. Toen ik nog mijn fixen haalde op Modwiggler hield ik altijd rekening met +25% over de prijs in euros. Soms mazzel, vaak niet. Gelukkig stond de dollar een hele tijd laag toen ik nog zwaar ModularGAS had.
 
En je betaalt ook BTW over de verzendkosten he. Toen ik nog mijn fixen haalde op Modwiggler hield ik altijd rekening met +25% over de prijs in euros. Soms mazzel, vaak niet. Gelukkig stond de dollar een hele tijd laag toen ik nog zwaar ModularGAS had.
Ook dat ja...en rechtstreeks inde schatkist...zodat ze het weer over een balk kunnen gooien 🙃
 
Van mijn ti polar beginnen enkele knoppen aan de bovenkant af te slijten (rubber laagje komt los)...ik wil ze vervangen.
Ik zoek dus een bron voor goede knoppen die redelijk geprijsd zijn....kijk dan op AliExpress zou je zeggen...ja dat is ook zo...maar daardoor zie ik juist het bos nie meer door de bomen...en heb ik straks weer van die knoppen die afslijten of plakkerig worden.
Dus als iemand iets degelijks weet hoor ik het graag.

Groetjes,
Ed
Kan Oscidance je niet helpen? Ze hebben wel nieuwe knoppen voor enkele Waldorf synths
Is in Nederland gevestigd

 
Van mijn ti polar beginnen enkele knoppen aan de bovenkant af te slijten (rubber laagje komt los)...ik wil ze vervangen.
Ik zoek dus een bron voor goede knoppen die redelijk geprijsd zijn....kijk dan op AliExpress zou je zeggen...ja dat is ook zo...maar daardoor zie ik juist het bos nie meer door de bomen...en heb ik straks weer van die knoppen die afslijten of plakkerig worden.
Dus als iemand iets degelijks weet hoor ik het graag.

Groetjes,
Ed

Conrad heeft een aardige verzameling generieke knoppen in veel verschillende maten. Alleen geen idee of ze deze D-hebben.
 
Ik heb knoppen van Ali en die zijn prima. Deze: ohello 10 Pcs Witte Gitaar Geschulpte Rand Knoppen 6.35Mm Davies 1900H Stijl Amp Effect Pedaal Knoppen Gitaar Controle draaiknoppen

Knoppen uit Duitsland: Banzai Music GmbH

Wel van te voren vragen of ze voorraad hebben want van die groene balkjes kun je niet uitgaan.
 
Vorige week knoppen besteld voor mijn SP-404 mk2 bij DJTechTools in de US die morgen al komen, voor €10 verzending. Redelijk te doen dus.
 
Back
Top