Akikaze - The Geisha in the Paddy uit by Groove Unlimited

Akikaze

Japans voor 'Herfstwind'
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.576
Locatie
Midden Nederland
Mijn nieuwe album The Geisha in the Paddy wordt zaterdag 31 augustus 2024 gepresenteerd op het Dutch Electronic Masters festival in Sociaal-Cultureel Centrum 't Tejaterke, Max de Bossustraat 1 5684 CG Best. Daar kun je niet alleen genieten van optredens van o.a. Tectonia, René van der Wouden en Skoulaman, maar ook de cd aanschaffen, waarschijnlijk het laatste album dat ik op cd kan uitbrengen.


De melodieuze, grotendeels instrumentale muziek - er staat een lied op - is geïnspireerd op waargebeurde en verzonnen verhalen uit het Verre Oosten, vooral stripverhalen. Zoals gebruikelijk heb ik voor dit album een aantal nieuwe instrumenten gebruikt en niet alleen elektronische. Omdat ik dit jaar 35 jaar muziek uitbreng en omdat ik het leuk vond, grijp ik terug op een aantal klanken en stijlen van de jaren tachtig. Hopelijk beleven de kopers er net zo veel plezier aan als ik bij de opnames. Ron Boots heeft de master weer voor zijn rekening genomen, waardoor alle tracks in balans zijn en beter klinken dan toen ik ze opnam!

Voor wie er zaterdag niet bij is: Meer informatie volgt zodra het album online staat.
 

Attachments

  • The Geisha in the Paddy Cover.jpg
    The Geisha in the Paddy Cover.jpg
    201,9 KB · Bekeken: 28
 
Gefeliciteerd.
 
Puik werk. De Water Buddha is wel heel erg fraai zeg. Knap.
 
Dank! Daar krijg ik onverwacht complimenten over.
 
Back
Top