sadà\exposadà - (Face (Prophecies))

je 1e track met de dreamtonics bundle :okdan: . tof gedaan dit! het begint heel rustig en met wat stiltes en vanaf 2:00 komen ook wat meer lage tonen erin, het heeft een unieke sfeer omdat het contrast tussen de heldere stem en de duistere achtergrond geluiden heel hoog is. Ik hoop meer van jou te horen icm met de dreamtonics synths!
 
je 1e track met de dreamtonics bundle :okdan: .

yep!

de stem is gemaakt met Dreamtonics Synthesizer V Studio Pro, met Natalie als zangeres, en dan als insert; Vocoflex, die timbre van de stem verandert, de sample komt van 'Vocal Artist Nr. 1', iemand die ik ken natuurlik, met volledig toestemming.

nog weinig of geen ekspressie.... er is veel mogelijk in Synth V, maar het werkt in deze track.

het begint heel rustig en met wat stiltes en vanaf 2:00 komen ook wat meer lage tonen erin, het heeft een unieke sfeer omdat het contrast tussen de heldere stem en de duistere achtergrond geluiden heel hoog is.

dat was ook de bedoeling, en de 'standaard-ekspressie', maakt er toch ook weer een eenheid van, stem + 'achtergrond geluiden'. zeer gestruktureerd gemaakt, wellicht erg in details...

dank!!!

er zal zeker met meer met Synth V komen, het is ook 'grappig' om zo de tekst te schrijven en te herschrijven wanneer nodig.....

Ik werd hier eerlijk gezegd heel rustig. Heel erg raar: ik krijg het gevoel van thuiskomen. Goed gedaan!

Gloomy/Jan

het is inderdaad een zeer rustig nummer, zeker voor mijn doen, ik snap dat wel, het gevoel van thuiskomen. dank!!!!


Heel kunstelijk, dit lijkt me super passen in zo'n kunstexpostitiehal, of in Doloris oid.

klopt! en Doloris daar ben ik nooit geweest, iemand die ik ken wél, schijnbaar is een soort overeenkomst met de geluiden gebruikt en Doloris.

maar uiteindelik is het doel, mijn eigen 'maze', of installatie (wat een rotterm, weet ff geen betere).

dank!!

Klinkt helemaal Björk zonder haar stem.

wow! dank! niet bewust aan gedacht, denk niet eens onbewust, maar je weet nooit. wel is het anders om met een vrouwenstem te schrijven.

de muziek, of muziek..., bestond al, maar is flink aangepast aan de vocals, toen nog niet alle vocals er stonden overigens. juist om ruimte te maken, de tensie, de spanning op te voeren.

dank!!!
 
Back
Top