Reason track

Goeie track, leuk filmpje, maar dat neemt de aandacht weg van de mooie muziek, voor mij persoonlijk dan.

Fijne vakantie, zo lijkt het.

Geniet nog van de mooie dagen,

Gloomy :)
 
Het is niet goedkoop maar gezien wat er allemaal in zit en er constant bij komt is het de 15 euro wel waard denk ik, ik vind de daw alleen wel ruk, maar de reason rack in bitwig werkt uitstekend 👍
Ja, als je dat ook echt gebruikt, dan is dat zeker een overweging. Vooral als die patches de moeite waard zijn.
Want daar gaat vaak het meeste werk in zitten.

Als ze er iets van € 5,- to € 7,- per maand voor zouden vragen, dan zou ik direct overstappen, maar nu ben ik in 4 jaar ongeveer € 150,- kwijt met hoe ik upgrade.
En anders bijna € 800,-
Dus dat prijsverschil is voor mijn gebruik teveel.
Ik denk dat ik in een gemiddeld jaar maximaal 10 tracks in Reason maak en de rest op de hardware (die zou ik ook in Reaper op kunnen nemen en af kunnen mixen)

Maar ik zeg nooit nooit :)
 
Als ze er iets van € 5,- to € 7,- per maand voor zouden vragen, dan zou ik direct overstappen, maar nu ben ik in 4 jaar ongeveer € 150,- kwijt met hoe ik upgrade.
En anders bijna € 800,-
Ik snap je punt, dat zou wel een erg mooi prijsje zijn, in de sub zitten ook alle sound packs dus ben je altijd up-to-date. Ik ben meestal wel van subscripties en heb hier een maandelijks budget voor gereserveerd, ik merk dan vrijwel niks van zo'n maandelijks bedrag in tegenstelling tot als ik een update van 200 euro in 1x moet betalen, daar hik ik meestal eerder tegenaan. Ik weet overigens nog niet zeker of ik Reason + na die 6 maanden trial hou, tot nu toe heb ik het ook nog niet zoveel gebruik, maar dat komt vooral door tijdgebrek.
 
Ik snap je punt, dat zou wel een erg mooi prijsje zijn, in de sub zitten ook alle sound packs dus ben je altijd up-to-date. Ik ben meestal wel van subscripties en heb hier een maandelijks budget voor gereserveerd, ik merk dan vrijwel niks van zo'n maandelijks bedrag in tegenstelling tot als ik een update van 200 euro in 1x moet betalen, daar hik ik meestal eerder tegenaan. Ik weet overigens nog niet zeker of ik Reason + na die 6 maanden trial hou, tot nu toe heb ik het ook nog niet zoveel gebruik, maar dat komt vooral door tijdgebrek.
Ja ik dat is zeker waar. Ik ben benieuwd of je al die soundpacks ook houdt als je de subscription opzegt.
Of dat ze dat op de één of andere manier nog wegfilteren.
Als het mijn dagdagelijks ding zou zijn (DAWWEN) had ik er minder moeite mee gehad, maar voor nu is het prima zo voor mij.
Meer is nog niet nodig.
Ik sla 13 ook over en kijk bij 14 weer wat er 'nieuw' is.
 
Ja ik dat is zeker waar. Ik ben benieuwd of je al die soundpacks ook houdt als je de subscription opzegt.
Of dat ze dat op de één of andere manier nog wegfilteren.
Ik denk dat je dat kwijt bent. Ik zou niet weten wat er gebeurt als je patches hebt gebruikt in een track en vervolgens de subscription op zegt maar wel de perpetual versie hebt, of je dan de patch nog wel kan gebruiken. Maar dat zijn meestal wel wat nadelen aan subscriptions.
 
Ik denk dat je dat kwijt bent. Ik zou niet weten wat er gebeurt als je patches hebt gebruikt in een track en vervolgens de subscription op zegt maar wel de perpetual versie hebt, of je dan de patch nog wel kan gebruiken. Maar dat zijn meestal wel wat nadelen aan subscriptions.
Is nog wel de moeite om dat uit te zoeken.
Ik ga eens kijken of dat te vinden is.

edit :
ok, dat was niet zo moeilijk te vinden.
Je kunt die soundpacks downloaden op je HD en dan blijven ze daar netjes staan.
Dus als er heel vette sounds tussen zitten, is dat nog wel de moeite om een x naar te kijken.
Patches van instrumenten die je niet meer hebt werken natuurlijk niet, maar mocht je dat instrument later toch weer kopen, dan doen ze het wel weer.
 
Superleuk gedaan, zowel de muziek als filmpje. Wat gebruik je om te editen?
Thnx.
Ik werk al heel lang met Vegas Pro.
Eerst een 'meerjarige proefversie' en toen toch maar aangeschaft in een poging zoveel mogelijk legale software te gebruiken.
Ik kan er snel mee werken, wat voor mij belangrijk is, omdat ik vrij veel videos verwerk in een jaar.

Mocht je met editen starten, zou ik met Davinci beginnen.
Niet omdat het een eenvoudig programma is, maar omdat het gratis en erg goed is.
 
Thnx.
Ik werk al heel lang met Vegas Pro.
Eerst een 'meerjarige proefversie' en toen toch maar aangeschaft in een poging zoveel mogelijk legale software te gebruiken.
Ik kan er snel mee werken, wat voor mij belangrijk is, omdat ik vrij veel videos verwerk in een jaar.

Mocht je met editen starten, zou ik met Davinci beginnen.
Niet omdat het een eenvoudig programma is, maar omdat het gratis en erg goed is.
Yes ik doe ook wel eens wat editing en nu idd met davinchi bezig. Maar de echt koele dingen zitten dan weer niet in de gratus versie, en om nou bijna 300 uit te geven aan een paar features die ik af en toe gebruik voor ook vakantiefilms vind ik dan weer lastig :) Maar het is idd leuk spul en je kan al superveel met de gratis versie.
 
Yes ik doe ook wel eens wat editing en nu idd met davinchi bezig. Maar de echt koele dingen zitten dan weer niet in de gratus versie, en om nou bijna 300 uit te geven aan een paar features die ik af en toe gebruik voor ook vakantiefilms vind ik dan weer lastig :) Maar het is idd leuk spul en je kan al superveel met de gratis versie.
Die dingen zitten ook niet in Vegas, de gratis versie van Davinci kan al meer 😂. Maar ik kan veel sneller editen in Vegas, dus maak m’n ruwe edit eerst in Vegas en als ik dan nog meer wil, dan doe ik dat in Davinci. En voor meer features, kom je bij Adobe oid uit, maar dat is een abo en dan betaal je die €300 per jaar. Davinci studio wil ik nog wel een x kopen. Volgens mij is dat lifetime met alle updates (dacht ik)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top