Koala sampler vakantiefun

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.651
Locatie
Gelderland
Ik twijfel altijd of ik 'iets' muziek gerelateerd mee neem op vakantie.
Tot dusver was het altijd 'nee' omdat...... (geen ruimte, geen zin, geen tijd etc. etc)
Maar dit jaar had ik Koala sampler gedownload en zowaar een avondje tijd gemaakt met de jongste om wat in te spreken in de iPhone mic.
Geen hoogstaande jam (ahum) deze keer, maar wel een dikke dosis lol met the kid.
Ook heel veel waard.
Alles wat je hoort komt uit onze kelen, m.u.v. die bell achtige sound die ik uit de stock sounds heb geplukt en daarna wat heb bewerkt.
We waren aan het wachten op verse stroopwafels, dus dat was het thema :P
 
Ik twijfel altijd of ik 'iets' muziek gerelateerd mee neem op vakantie.
Luxe problemen! Ik hoef niet eens over vakantie na te denken maar zo ja dan nam ik mijn akoestische gitaar mee. Alhoewel dat behoorlijk cliché is en niemand zit te wachten op iemand met een gitaar op vakantie wat niet lekker speelt. Dan toch maar een elektrische met koptelefoon.
 
Dat is erg creatief, leuk gedaan!
Thnx.
Mijn zoektocht naar 'iets' met samples werd ineens nieuw leven ingeblazen.
Die Koala sampler gaat geen hardware vervangen oid, maar het is wel erg leuk en makkelijk voor op vakantie.

Justin Timberlake heeft het nakijken, mooi hoor!
Hahahahahahaha.
Thnx.

Luxe problemen! Ik hoef niet eens over vakantie na te denken maar zo ja dan nam ik mijn akoestische gitaar mee. Alhoewel dat behoorlijk cliché is en niemand zit te wachten op iemand met een gitaar op vakantie wat niet lekker speelt. Dan toch maar een elektrische met koptelefoon.
Zeker luxeproblemen.
Ik besef mij heel goed dat deze hobby één groot luxeprobleem is van mij.
Nog meer dan op vakantie gaan wat mij betreft :)
 
Kort, maar leuk😀
Thnx Peter.
Ja klopt. Het shorts formaat laat maar 60s toe :)
En veel meer kwam er eerlijk gezegd ook niet uit wat enigszins hoorbaar was :)
De meeste tijd werd besteed aan opnemen van onzin en dat afspelen op verschillende toonhoogtes etc.
Ik heb in tijden niet zo gelachen met de jongste.
Dus dat alleen was het geld het al waard voor mij.
 
een dikke dosis lol met the kids
Lijkt me zo leuk, een kind hebben. Maar helaas is dat niet voor deze Gloomy weggelegd. Soit. Leuk probeerseltje, fijn om te koesteren. Top! :)
 
Lijkt me zo leuk, een kind hebben. Maar helaas is dat niet voor deze Gloomy weggelegd. Soit. Leuk probeerseltje, fijn om te koesteren. Top! :)
Ja, dat is ook weer zo'n voorrecht als dat allemaal lukt in je leven.
Je denkt er niet altijd aan, maar het is het wel.

En Koala is een leuk speleding voor tussendoor (onderweg).
Die gaat niet meer weg.
 
Back
Top