• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Dreadbox Telepathy Bundle

Prijs
1100 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

TorsionNL

Nieuwkomer
Lid sinds
14 augustus 2024
Berichten
9
Locatie
Raamsdonksveer
Met lichte spijt in het hart te koop aangeboden want hij klinkt oh zo vet:
Een zo goed als nieuwe Dreadbox Telepathy Bundle. In Mei aangeschaft, aantal weken op moeten wachten dus tot nu toe maximaal een maand of 2 oud en niet veel gebruikt.
De reden dat ik hem wegdoe is simpelweg omdat het niet vlot genoeg werkt voor mij. Ik ben meer van het jammen en mits je meer modulair spul hebt is dit daar minder voor geschikt.

Wat doet het dan wel?
Deze bundle is een combi van 6 Telepathy voices en een Psychosis mixer in een compacte case. Deze opzet is interessant omdat de Telepathy module kan communiceren met andere Telepathy voices. Hierdoor kun je deze set gebruiken als 6 losse mono synths, een 6-voice poly synth, 1 grote unison monosynth of alles er tussen in. Modules zijn te linken aan elkaar en daarmee kan de master de settings bepalen, maar je kan daarna per module nog afwijken. Hierdoor krijg je veel variatie mogelijkheden. De sound van de Telepathy module is naar mijn idee te vergelijken met de Nymphes maar dan toch wel iets vieziger, alleen heb je nu dus 6 losse voices ipv 1 voice die 6 keer hetzelfde is.

Korte omschrijving Telepathy module:
Volledige synth voice met 2 filters (lpf en hpf), 2 envelopes (vcf en vca), 5 waveshapes plus noise, een LFO, pulsewidth en de mogelijkheid om 16 presets op te slaan. Alles aanstuurbaar met CV/CC!

Psychosis mixer:
Mixer module waar 6 voices op ingeprikt worden, de mixer kan deze combineren naar een (bewegend) stereobeeld of samenvoegen naar mono. Ingebouwde effecten (reverb/delay/chorus/flanger) die supernice klinken!

Video voorbeeld:


Omdat hij praktisch nieuw is mik ik net onder retail prijs, maar daar valt over te onderhandelen. Bij vragen hoor ik het ook graag!

groeten
 

Attachments

  • 1723722921954.jpg
    1723722921954.jpg
    194 KB · Bekeken: 40
  • 1723722921870.jpg
    1723722921870.jpg
    200,3 KB · Bekeken: 36
  • 1723722921917.jpg
    1723722921917.jpg
    150,7 KB · Bekeken: 29
  • 1723722921809.jpg
    1723722921809.jpg
    85,3 KB · Bekeken: 34
Back
Top