• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Veel electronica componenten - Gratis

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.854
Ik doe al jaren niks meer met DIY en ruim dus alles op.

De verzameling bestaat uit veel gangbaar spul zoals weerstanden, trannies, capacitors, ic's, opamps, knoppen, potmeters, mini jack bussen, schakelaars, ic voetjes ook zitten er wat moeilijker verkrijgbare trannies bijn die makkelijk een of meer euro per stuk kosten en ik heb er een paar zakjes vol van. Nog een paar voedingen, trimmers, standoffs, eurorack pcbs en frontplaten diodes etc etc.

Ik heb geen zin om alles uit te zoeken en los te verkopen, een prijs kan ik er ook niet aannhangen, maar ik denk dat het zomaar 1000 euro waard kan zijn. Maar om dat te kunnen vragen ben ik een paar dagen bezig om alles te tellen en uit te zoeken wat gangbare prijzen zijn.

Gratis ophalen in Kamperland

20240814_164917.jpg
 
Back
Top