filmscore-contest-inzending van mijn zwager

stoter

bleep bloop
Lid sinds
25 oktober 2021
Berichten
1.957
Locatie
Utrecht


Deze muziek is gemaakt door mijn zwager - excusé, schoonbroer (hij is Belg) - voor een filmscore-contest.

De beelden zijn niet van hem, maar horen bij de opdracht (om daar muziek onder te zetten).

Hij heeft z'n sporen als gitarist ruim en breed verdiend, maar is sinds kort het avontuur aangegaan met produceren. En dat doet 'ie niet beroerd, al zeg ik het zelf..! Maar ik ben bevooroordeeld.. benieuwd naar jullie feedback! Zal 'ie blij mee zijn.
 
Mooi,prachtig

Dat sfeertje….

Jouw schoonbroer euhm sorry het is hier een Nederlandse website

Jouw zwager zijn avontuur gaat goed!
 
ik vind het niet goed. de muziek eist alle aandacht op en drukt het beeld weg.
dit is meer een videoclip geworden voor bij de muziek dan een video animatie met geluid erbij.
de soundtrack (geluid, muziek, soundscape, ambient, enz)
zou een veel betere, meer ondersteunende en versterkende rol kunnen krijgen. Het beeld is heel teer
en open gehouden en voor mijn gevoel wordt dat nu helemaal dicht gesmeerd.

Is een vak apart! muziek/geluid bij beeld. soms heel gemakkelijk en voor de hand liggend
maar soms heel subtiel en ongrijpbaar.
 
Hola .
Ik vind het goed.
En iedere musicus zou het weer anders doen.
Maar toch subtiel gehouden.
En bij dit saaie beeld
toch proberen wat spanning erin te brengen.

Groeten van andreos.
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Supertof.

Hij was uiteraard blij met de complimenten, maar zeker ook met de treffende opmerkingen van @MarsMusica. Dat zal 'm leren, ha!

Mooie dingen. Wie weet, wordt vervolgd.


Ik vond zelf het filmpje trouwens niet zo sterk, eigenlijk. Met name de animatie van het wandelen versus de beweging van dat wandelen. Hij beweegt zijn voeten nét iets trager dan hij wandelt, waardoor je een uncanny effect krijgt. Beetje slordig en zonde, haalt mij "eruit"..
 
Back
Top