[Deep Tech] Kindred Spirits

Goed hoor! De opbouw zit nu heel zorgvuldig in elkaar, en de sound design is top. Ik vind dit soort tech house leuker dan je meer housy tunes, maar dat is een kwestie van smaak.
 
Dank @Kobboi Het voelde eerst een beetje als split personality om met twee artiestenprofielen door het leven te gaan maar beide stijlen horen bij mij. De funky-house is mijn blijere/positieve kant en de tech dingen weerspiegen meer mijn donkere/serieuzere kant.
 
Ik heb nog eens geluisterd, wat me opviel was dat de clap wat hard is als er minder andere elementen zijn. Misschien soms de hi-hat wat statisch? De sectie vanaf 3:14 vind ik het best lopen en het mooist. Vocalen wel prima maar voegen voor mij niet heel veel toe.

Maar je hebt hem al ingestuurd. Prima productie toch.
 
Ik heb nog eens geluisterd, wat me opviel was dat de clap wat hard is als er minder andere elementen zijn. Misschien soms de hi-hat wat statisch? De sectie vanaf 3:14 vind ik het best lopen en het mooist. Vocalen wel prima maar voegen voor mij niet heel veel toe.

Maar je hebt hem al ingestuurd. Prima productie toch.

Kijk, dit bedoel ik nou.. claps en hat stonden idd te hard.
Heb nog een update van de pre-masters kunnen sturen naar mastering dus is nog gefixt!

Dank 🙏
 
Klinkt ok. Zou er niet veel aan veranderen. Zat wel even te denken of het leuk zou klinken als je het zuigende geluidje voor de clap zou veranderen in een reverse sample van de clap zelf. Maar zo als ik als zei, ik zou er niet veel aan veranderen ;)
 
Ik ben de afgelopen maand intensief bezig geweest met dit nummer.. bijna obsessief
persfectionisme is een eigenschap die ik liever niet zou hebben
Het lijdt bij mij soms tot tunnelvisie waardoor ik soms basale dingen niet meer opmerk
Vaak hoor ik dingen die niet kloppen wel maar dan doe ik er op één of andere manier niets mee en ben ik zeer gefocussed op iets minder belangrijks

Het is de reden dat ik hier vaak dingen post waarvan ik denk dat ze af zijn
De opmerkingen zijn altijd zeer welkom.. gewoon alleen al omdat het een andere invlashoek is

Ik ben in elk geval blij dat deze er nu uit is
Er valt een last van me af maar soms val ik daarna zelf ook in een vacuum
 
ofwel neem je een break, ofwel begin je lekker te experimenteren met het maken van unieke geluiden en melodieën. Succes!

Gloomy
 
track heeft niet zozeer vocals nodig....het heeft meer een bridge nodig...die de luisteraar naar een wat anders meevoert ....en dan weer terug ....:)
 
ofwel neem je een break, ofwel begin je lekker te experimenteren met het maken van unieke geluiden en melodieën. Succes!

Gloomy

Break ben ik aan het doen. Eerst even helemaal niets en dan weer lekker pielen met geluidjes

track heeft niet zozeer vocals nodig....het heeft meer een bridge nodig...die de luisteraar naar een wat anders meevoert ....en dan weer terug ....:)

Helemaal geen slecht idee maar ik vind het monotone ook wel cool.
Deze track is nu echt af en opweg naar release.
Je bent welkom een remix te maken als je daar zin in hebt
 
Back
Top