Opruiming thuisstudio: 19 inch rack/desk, monitor stands, Xenyx Control 2 (usb) monitor controller

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Levering
Afhalen
Standplaats
Amsterdam

Odeo

Nieuwkomer
Lid sinds
6 augustus 2024
Berichten
7
Locatie
Amsterdam
Ik heb een weinig gebruikte Xenyx Control monitor controller met USB te koop, wegens stoppen van mijn thuis studiootje. Je kunt er maximaal vier geluidsbronnen op aansluiten, waarvan 1 digitaal, per USB, en drie sets speakers. De Xenyx heeft bovendien twee koptelefoon aansluitingen. Voor de gemiddelde thuisstudio is dit een ideaal apparaat. De Xenyx Control 2 kost nieuw 158 euro. Mijn richtprijs (minimum): 75 euro.

Daarnaast verkoop ik een INNOX studio rack voor 19 inch apparatuur. Het aantal rack units is 12 U. Je kunt er dus heel wat in kwijt. Het rack is van metaal met een blad met beuken afwerking. Kan veel hebben, ik had er altijd mijn iMac opstaan. Er zit een extra shelf bij, die ik los heb gekocht (nieuwprijs 39,95 euro). Mijn richtprijs voor rack plus shelf is: 75 euro.

Ook te koop: twee stevige IVA Mon-01 MKII monitor stands van Innox. Ik had er altijd Rokit 5 monitoren op staan, maar zwaarder kan ook. De stands kunnen monitoren tot 10 kilo per stuk aan. Er zit een anti-slip laag op, dus ze blijven stevig staan... Mijn richtprijs voor de twee stands is: 30 euro.

Ik woon in Amsterdam, randje Jordaan. Ophalen heeft de voorkeur.

20240805_141908.jpg
20240805_141837.jpg
20240805_141844.jpg
20240805_141917.jpg
 
Het spul staat in de weg, want ik heb geen thuisstudio meer. Dus maar even een forse prijsverlaging:

rINNOX 19 inch 12 u studio rack + extra shelf: 40 euro

Behringer Xenyx Control 2 monitor controller usb: 50 euro (ding is vrijwel ongebruikt)

Twee INNOX IVA Mon-01 MKII stands voor 20 euro.


Wie maakt me los?
 
Behringen Xenyx Control 2 is verkocht.

INNOX 19 inch 12 studio rack + extra shelf is er nog. Is in prima staat en gaat weg tegen elk aannemelijk bod. Staat in de weg. Ophalen in Amsterdam centrum

Ook de INNOX IVA Mon-01 MKII stands zijn er nog. Eveneens tegen elk aannemelijk bod.

Ik heb overigens ook nog een ongebruikte akoestische set met panelen, bass traps etc van Big Block. Iets van veertig elementen, je kunt er je hele kamer mee doen. Gaat eveneens weg tegen elk aannemelijk bod.
 
Back
Top