Behringer mixer en Novation controller voor weinig

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Levering
Afhalen of verzenden
Standplaats
Rotterdam
Verzendkosten
6.95 Euro

Mad E

Ingeburgerd
Lid sinds
4 juni 2011
Berichten
40
IMG_2945.jpg
IMG_2946.jpg


Novation Impulse 25 in uitstekende staat, met originele verpakking voor 35 Euro. Ooit aangeschaft als tweede controller, maar eigenlijk nooit echt gebruikt en heeft nu al langere tijd netjes opgeslagen gelegen.

IMG_2948.jpg


Verder een Behringer QX2442USB mixer. Prima mixertje voor het geld met veel mogelijkheden. Het blijft natuurlijk een Behringer mixer, maar het geluid is gewoon clean en neutraal. De ingebouwde compressors op de mono kanalen zijn dan wel weer heel grappig en werken verbazingwekkend goed op drums. Daar heb ik hem dan ook voor gebruikt, als submixer voor de Analog Rytm. Vier subgroupen, vier aux sends (waarvan 1 schakelbaar tussen externe send en interne FX processor), semi parametrische EQ die ook heel bruikbaar is. De ingebouwede effecten klinken gewoon goed, veel beter dan ik ooit had verwacht en hebben voor een interne FX unit veel vrij instelbare parameters (zoals bijvoorbeeld BPM voor delay sync). De ingebouwde audio interface is in noodgevallen handig, maar is verder zodanig beperkt dat 'ie niet echt bruikbaar is in het dagelijkse leven. Gewoon leuke (sub)mixer voor synths en drummachines en voor deze prijs kun je eigenlijk niet misgrijpen. Ik moet er vanaf, want ligt al heel lang in de opslag (in originele doos ook weer), dus voor 85 Euro is ' ie van jou. Ook in uitstekende staat en de korte tijd die ik hem heb gebruikt geen enkel issue gehad met de kwaliteit.

Afhalen in Rotterdam. Opsturen liever niet vanwege de grootte, maar als het niet anders kan, is dat ook een optie.
 
Back
Top