• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht IK Multimedia ARC 2.5 + MEMS microfoon + ARC 3.0 crossgrade

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Syntagma

Hold On
Lid sinds
17 februari 2003
Berichten
561
Locatie
Leeuwarden
Ooit aangeschaf maar ik ga het niet gebruiken, dus te koop.

IK Multimedia ARC2.5 systeem bestaande uit de MEMS meetmicrofoon + software (licentie voor versie 2.5).

Daarnaast heb ik ook een licentie voor crossgrade/upgrade naar ARC 3.0 (software).

Om de licenties over te kunnen nemen moet ik een 'license transfer token' kopen (25 euro per license), daarna kan ik een licentie aan een andere gebruiker koppelen.

Je kunt dus de microfoon van me kopen inclusief ARC 2.5, en/of de crossgrade naar ARC 3.0. Ik heb de microfoon zelf niet gebruikt, deze komt compleet in originele doos met boekjes e.d en klem.

Let op: als je bijv. zelf al beschikt over een licentie voor ARC2 of 2.5 dan kun je mijn crossgrade-licentie naar versie 3 gebruiken en hoef ik alleen daarvoor een transfer token te kopen. Als je nog geen licentie hebt dan kun je of alleen mijn licentie voor versie 2.5 overnemen (moet ik 1 transfer token kopen) of daarnaast ook de crossgrade naar versie 3 (dan moet ik 2 tokens kopen).

Richtprijzen zijn lastig, maar ik denk aan:
ARC 2.5 + MEMS microfoon (incl. license transfer t.w.v. 25 euro): 100 euro (nieuwprijs 170 - 2xx euro)
ARC 3.0 crossgrade (incl. license transfer t.w.v. 25 euro): 50 euro (nieuwprijs 100 euro)

Ophalen in Leeuwarden of verzenden. De licenties gaan per mail.


d1c094c7-cd6c-4d35-b8a9-efcff55f793c

f790d449-7f22-4c98-8f0b-2deb0dcfae12
 
Back
Top