5 Goldbaby sample packs €8 per stuk

peterdh

Collabs
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
3.077
Locatie
Santpoort-Noord
VST Buzz gaat dicht en zijn er o.a. 5 Goldbaby sample packs in de aanbieding voor zo'n €8 per stuk (82%/77% korting): https://vstbuzz.com/?s=goldbaby . Misschien zitten er meer software aanbiedingen voor je bij en vergeet niet de extra 10% korting (anders ben je €9 per stuk kwijt) https://vstbuzz.com/closing-down-sale/?ref=3

Ik heb bijna alle packs van Goldbaby en vind de kwaliteit hoog.
 
Ik vind die pakketten samples van Samples from Mars and Wave Alchemy een stuk bruikbaarder.
Vaak ook voor een paar tientjes te koop in sales.
 
Hey waarom schop je dit topic 2x over alsof jij zelf hier wat verkoopt. Is het omdat de link die je plaatst hier naar VSTBuzz je eigen referral link is? If so, misschien wel zo transparant om dat dan even te vermelden?
Sorry, ik weet niet waar je het over hebt. Er is totaal geen eigen belang in het spel! De Goldbaby packs die ik bezit, en dat zijn er veel, behoren tot de beste packs in mijn verzameling. Ze zijn nu belachelijk goedkoop en dat wil ik mijn medeforumleden niet onthouden. Jammer dat je zo ondoordacht reageert.
 
Sorry, ik weet niet waar je het over hebt. Er is totaal geen eigen belang in het spel! De Goldbaby packs die ik bezit, en dat zijn er veel, behoren tot de beste packs in mijn verzameling. Ze zijn nu belachelijk goedkoop en dat wil ik mijn medeforumleden niet onthouden. Jammer dat je zo ondoordacht reageert.
Ondoordacht? Ik vraag er gewoon naar omdat ik ref=3 in de link zie staan en gebeurt vaker online dat mensen hun referral links posten. Dus kon maar zo 1 + 1 =2 zijn he.
 
Ondoordacht? Ik vraag er gewoon naar omdat ik ref=3 in de link zie staan en gebeurt vaker online dat mensen hun referral links posten. Dus kon maar zo 1 + 1 =2 zijn he.
Ik heb op de VST Buzz website de zoekopdracht "Goldbaby" gegeven en o.a. dat internetadres gepost. Het andere internetadres is waarschijnlijk door klikken op het websitesalelogo verkregen of via een link van rekkerd.org. Herhaling: Er is totaal geen eigen belang in het spel geweest; alleen links gepost van internetadressen uit de balk van mijn browser, zoals ik altijd doe.
 
Ik heb op de VST Buzz website de zoekopdracht "Goldbaby" gegeven en o.a. dat internetadres gepost. Het andere internetadres is waarschijnlijk door klikken op het websitesalelogo verkregen of via een link van rekkerd.org. Herhaling: Er is totaal geen eigen belang in het spel geweest; alleen links gepost van internetadressen uit de balk van mijn browser, zoals ik altijd doe.
Ok, thanks voor de opheldering en mijn excuses voor mijn wat voorbarige aanname. Ik ben op het web vaak standaard in argwanende modus... 😕
 
Back
Top