Roonan - Structured Manifest

Roonan

Lang lid
Lid sinds
15 oktober 2002
Berichten
2.348
Locatie
BH
Voelt alweer als (te) lang geleden, maar ik heb eindelijk weer eens iets af wat het waard is om te delen.
Luister niet al te kritisch naar de mix of de mastering. Dit was even quick and dirty, aangezien ik er al te lang aan gewerkt had.

 
Dat knalt er lekker in vanaf 0:48 ongeveer. Wel lekker hoor, de onderste helft idd wel wat meer dan de bovenste helft. Het is nog steeds wel vrij zwaar op de bas en die drukt een hoop nogal naar de achtergrond. Maar wel tof hoor.
 
Dat knalt er lekker in vanaf 0:48 ongeveer. Wel lekker hoor, de onderste helft idd wel wat meer dan de bovenste helft. Het is nog steeds wel vrij zwaar op de bas en die drukt een hoop nogal naar de achtergrond. Maar wel tof hoor.
Heb weer even een nieuwe versie gemaakt. Bass in het midden gelaten. Is nu net weer iets strakker.
 
Heel vet! Inderdaad, dat laag heeft veel impact, knap gedaan... Het hoog vind ik soms ff wat scherp. Nou heb ik dat al vrij snel hoor, dus dat moet je niet blind aannemen😎
 
Ouderdomsslechthorendheid... Maar het neemt niet weg dat je track knap is! Ook je andere tracks eens aan het beluisteren: fijn werk!
 
Als ik t niet gelezen had, weet ik niet of ik aan MA zou gedacht hebben. 't verdient dan nog vrouwenzang :) En misschien een scratchje hier en daar. Het is ook nogel energiek in 't hoog gebel en gehat, MA geeft me eerder chill denk ik. Heb m helemaal beleefd.
 
Vind m erg geslaagd! Mooie details en geluiden. Sfeervol!
Thanks, was ook de bedoeling en zo te horen ook gelukt.
Klinkt lekker Roonan. Heb genoten :okdan:
Thanks! Daar doe ik het voor.
Als ik t niet gelezen had, weet ik niet of ik aan MA zou gedacht hebben. 't verdient dan nog vrouwenzang :) En misschien een scratchje hier en daar. Het is ook nogel energiek in 't hoog gebel en gehat, MA geeft me eerder chill denk ik. Heb m helemaal beleefd.
Klopt ook wel. Was zeker geen knock-off, maar eerder een verre, vage inspiratie.
Vind het ook beter om een eigen sound te hebben. Wellicht beter om geen referenties op te geven volgende keer, want dat schept mogelijk een onterechte verwachting.
 
Thanks! Ben zeer tevreden over de mix en master. Moest het wel 4x bijwerken, maar nu is hij strak. Best een uitdaging met zoveel bas. Komt trouwens uit de Murmux.
Nooit van gehoord, maar ziet er erg gaaf uit (en klinkt dus ook vet).
Wel een duur ding trouwens. (iig die limited die ze nu blijkbaar verkopen)
 
Back
Top