• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektron Analog Rytm MK2 (zwart)

Prijs
1350 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Peter118

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2018
Berichten
68
Ik kan maar niet aan de Elektron workflow wennen, daarom verkoop ik mijn Analog Rytm MK2 zwart. De Rytm MK2 verkeert nog in nieuwstaat.

Deze is 18 april j.l. gekocht, en is dus iets meer dan 3 maanden oud en heeft nog volledige garantie tot 18-4-2026.

De Rytm MK2 wordt geleverd in de originele Elektron doos en met de originele power adapter en USB-kabel. Ook lever ik de originele Elektron hoes erbij.

Te zien/test/op te halen bij mij thuis. Verzekerd/aangetekend verzenden is ook mogelijk. (risico koper). Ophalen heeft de voorkeur vanwege de hoge waarde.

Prijs : €1350
 

Attachments

  • IMG_0875.jpeg
    IMG_0875.jpeg
    177,1 KB · Bekeken: 65
  • IMG_0876.jpeg
    IMG_0876.jpeg
    219,6 KB · Bekeken: 55
  • IMG_0877.jpeg
    IMG_0877.jpeg
    283,7 KB · Bekeken: 51
  • IMG_0878.jpeg
    IMG_0878.jpeg
    225,4 KB · Bekeken: 55
Back
Top