M8 Model 02 importeren

Paardenstaart

Stamgast
Lid sinds
11 juni 2017
Berichten
372
Hallo

Ik heb momenteel M8 model 1 en zou graag upgraden naar model 02. Weet iemand hoeveel die extra douanekosten etc gaan zijn als je hem bestelt bij Dirtywave in de US? Ik woon in Vlaanderen. Ik kom uit op ongeveer 850€ all-in. Ik heb zoiets nog nooit gedaan, en weet niet welke onaangename verrassingen mij te wachten staan wat betreft extra kosten. De M8 kost 606 dollar als ik dat goed heb :)
hartelijk dank

PS: lokaal kopen van een scalper is out of the question
 
Reken op ongeveer 30% erbij + een hoop ellende + 110v toestel.
Er staan heel wat berekenhulpjes online. kosten lijken altijd iets meer dan de rekenhulpjes zeggen.
 
Thanks. Da's USB powered en komt zonder netsnoer. Dus dat valt mee. Maar goeie tip voor in de toekomst 👍🏼
 
Ik was in totaal, naar Nederland, ook ongeveer €850,- kwijt. Binnen 2 dagen lag hij op de deurmat , geen problemen , kosten betaal je direct aan dhl of ups, zodra je je verzendbevestiging krijgt.
 
Wat je altijd kan proberen bij producten uit de USA is vragen of ze het willen opsturen als "GIFT". Dan word je niet genaaid met douanekosten, inklaringskosten, BTW, BTW over de verzendkosten, invoerrechten, administrariekosten, enz enz enz......
Ja dat doe ik als ik pressings en andere zaken van het label krijg toegestuurd. Werkt inderdaad prima. Maar met een aankoop van 600€ lijkt me dat niet mogelijk. Ook geen idee of Dirtywave daar mee akkoord gaat gaan. Want het is wel illegaal in zekere zin natuurlijk :)
 
De box is zo groot als een derde van een schoendoos :)

Maar ik moet me nog op de wachtlijst zetten. Het is zo wat een Cirklon verhaal. Je kent het wel
 
Back
Top