MPC-liefhebbers, groot nieuws! MPC 3 Beta trial - Dit lijkt de update te zijn waar we allemaal al jaren op wachten!

Op je MPC, bij de instellingen. Waar je ook plugins activeert (denk ik, heb even geen MPC bij de hand).
 
Zelf heb ik de MPC software niet op mijn PC staan,
omdat ik alles op de MPC X SE zou willen doen.
Kan je dan ook niet helpen als het om de PC software gaat.
Deze MPC3 beta software is volgens mijn uitsluitend bedoeld
voor de MPC hardware. Waarschijnlijk nog even wachten op de desktop versie
van deze nieuwe MPC3 versie.
 
Laatst gewijzigd:
Kan je dit een beetje toelichten aub...ik heb alles kunnen downloaden maar geen code gekregen...ik heb de mpc pas sinds kort...en zit aan best heftige pijnstillers op het moment... wellicht doe ik iets fout maar weet niet wat.
Oke .
Ga naar akai pro.
En download alles.
Daar zit bij de usb uploaden.
Ook een guide hoe te doen.
Je mpc verbinden met usb.
Ga naar preferences .
Als je alles gedaan zou hebben krijg je een mail met de codes.
Dat voer je in in je scherm.

Groetenvan andreos
 
Oke .
Ga naar akai pro.
En download alles.
Daar zit bij de usb uploaden.
Ook een guide hoe te doen.
Je mpc verbinden met usb.
Ga naar preferences .
Als je alles gedaan zou hebben krijg je een mail met de codes.
Dat voer je in in je scherm.

Groetenvan andreos
ik heb geen mail gehad..dus...dat is het denk ik
 
je moet de eerste keer inloggen in je inmusic account , zodra je MPC met internet verbonden is en eea geregistreerd heeft zou 3.4 moeten werken [standalone]
nadien kan je je MPC afkoppelen van het internet
AKAI is hun registratieservers aan het testen, zodat problemen met plugins (registratie/activatie) beter verholpen kunnen worden
met de definitieve versie (3.xx) zou internetconnectie niet meer nodig zijn (zeggen ze nu)
 
dat gezegd zijnde, zijn er nog wel wat problemen:
geen andere maatsoorten dan 4/4
(ext MIDI) multichannel note off bug nog niet verholpen
locators springen enkel naar begin van de bar
retrospectieve record en/of noten tijdens count-in worden niet opgenomen
 
Oke, net de Mpc Key37 naar mpc3 ge-update.
Dit is allemaal goed gegaan.
Maar ik begrijp dat de p.c voorlopig op Mpc 2.15 blijft draaien, is dit correct?
 
multichannel note off bug nog niet verholpen
WHAT!? :(
Als dit niet verholpen is dan is het goed mogelijk dat deze bug blijft bestaan....
De MPC is brilliant als midi router en wil deze ook daarvoor gebruiken.
Die midibug gooit roet in het eten.
 
WHAT!? :(
Als dit niet verholpen is dan is het goed mogelijk dat deze bug blijft bestaan....
De MPC is brilliant als midi router en wil deze ook daarvoor gebruiken.
Die midibug gooit roet in het eten.
Ik hoop dat ze deze nog gaan fixen... Ik werd ff ietwat emotioneel. ;)
 
Ik heb 3.0 beta op mijn MPC-One geïnstalleerd en er wat mee gespeelt. Bevalt prima. Op dit moment zie ik alleen maar voordelen. Zelfs alle plugins van de MPC key 61 die ik in de vorige (2.15) versie had geïmporteerd naar mijn MPC-ONE zijn nog steeds geactiveerd. Voor de lol ook nog een keer een roll-back gedaan naar 2.15. Daar schrok ik wel even van want alle dure Key 61 plugins waren plotseling niet meer actief (waarschijnlijk omdat ze niet standaard worden geleverd met de MPC-One). Ik kreeg ze ook niet meer actief, dus snel weer de 3.0 beta er weer op gezet en ziedaar: de plugins waren nu wel weer actief (erg vreemd).

Mijn MPC Key 61 draait nog even op 2.15 totdat ik uitgespeeld ben en zeker weet dat ik geen onoverkomelijke problemen tegenkom. Als dat idd zo is gaat ook de Key versie naar 3.0 beta
 
Back
Top