Peter hier

Ik heb gelijk al een eerste vraag🙂

Hier op MP aangeboden zie ik iets staan waar ik interesse in heb, maar ik kan daar niet op reageren. Ik zie staan ‘Je hebt niet de juiste rechten om hier te kunnen reageren’

Kan ik deze rechten zelf instellen, moet ik iets doen of moet er door de admins nog iets aangevinkt worden?
 
Volgens mij moet je iets meer interactie op het forum hebben daarvoor.
 
Op de Synthforum marktplaats kan je enkel reageren met een privébericht (PB). Enkel de aanbieder kan berichten plaatsen in zijn/haar advertentie.

Zie ook Het gebruik van de Marktplaats | Synthforum

HOE KAN IK REAGEREN OP EEN ADVERTENTIE?​

Om te reageren op een advertentie kun je een privébericht naar de plaatser van de advertentie sturen. Privéberichten zijn alleen te gebruiken door geregistreerde en ingelogde forumleden. Je kunt een privébericht naar een forumlid sturen door over de avatar van het lid te hoveren en dan te kiezen voor "Stuur een privébericht".
 
Op de Synthforum marktplaats kan je enkel reageren met een privébericht (PB). Enkel de aanbieder kan berichten plaatsen in zijn/haar advertentie.

Zie ook Het gebruik van de Marktplaats | Synthforum
Hij bedoelt dat hij als nieuw lid nog geen advertenties kan plaatsen. Dit kan pas na een x-aantal forum berichten volgens mij, vooral om spambots tegen te houden die alleen registreren om de marktplaats te flooden met berichten.
 
Antwoord van @Hover klopt idd, dit is een aantal jaar geleden veranderd.
 
Back
Top