Codes Native Instruments/Kontrol/Kontakt/etc

TanjaV2891

Nieuwkomer
Lid sinds
6 juli 2024
Berichten
8
Locatie
Wijchen
Hoi hoi,

ben ik toch weer even.

Ik heb de Native Instruments S61 MK3 welke ik wil verkopen; hiervoor heb ik een potentiële koper. De software staat op mijn laptop geïnstalleerd en is geactiveerd. Werken de codes bij de potentiële koper als ik de software gedeïnstalleerd heb of is er een andere methode?
Bedankt alvast!

Groetjes,
Tanja
 
ze zijn erg snel met de code geven na aanvraag (bij mij was het althans binnen een half uur ofzo) dus je kan het beste wachten met het aanvragen tot de koper besloten heeft zodat ze bij jou nog eventueel kunnen testen.
overigens heeft NI de software nooit van mijn account afgehaald... leuke bonus :D
 
NI geeft bij veel software aan dat het niet overdraagbaar is.
Is de software niet gewoon te downloaden als je in het account zit? Als dat zo is, pas ik gewoon het e-mailadres aan. 8)
 

Attachments

  • Screenshot 2024-07-21 at 13-04-46 Request For Transfer License Transfer.png
    Screenshot 2024-07-21 at 13-04-46 Request For Transfer License Transfer.png
    51 KB · Bekeken: 21
Ik geloof niet dat je zomaar accounts kunt 'mergen' als die ander al een NI account heeft (dan krijg je bij het wijzigen van het emailadres waarschijnlijk een foutmelding dat er al een account is geregistreerd op dat adres). Als diegene nog geen NI account heeft kun je wellicht de hele account overdragen door idd het emailadres te wijzigen. In elk geval zijn de componenten die nodig zijn om het ding überhaupt aan de slag te krijgen zo te zien wel overdraagbaar, alleen de 'bonus content' niet.
 
ik weet niet hoe dat bij jou aparaat werkt had zelf een maschine verkocht, maar bij mij stond dat er ook overal bij, je hoeft alleen de licentie van het aparaat over te zetten en dan krijgt die persoon alles wat daar bij hoorde origineel (staat als het goed is ook ergens in die uitleg op hun site)
 
Back
Top