"Moreel onverantwoord kopen, ik vind het gemakkelijk". De ontspannen draad

S3cada11761ef41e2b57e93fc092e5c84E.jpg_400x400.jpg

Straks de Chinese webshops maar 'ns afstruinen.
Alsjeblieft, scheelt weer zoeken.
 
Mijn broer kocht een moog t shirt voor mijn verjaardag. De print staat scheef op t t shirt, en het kwam vorig jaar al uit hun webshop. (USA) - tel er import bij en slik.
Behoorlijk degoutant, zoiets.
 
5 software synths gekocht, gevraagd om ze op cd te printen en op te sturen, uitgetest en allen teruggestuurd met een voldaan gevoel.
 
Lange stekkerdozen kopen met schakelaars. zo kan ik 100+ hardware toestellen snel aanzetten om er dan minder dan 10 te gebruiken in een sessie.
 
Ben moreel onverantwoord aan het verkopen, ik zit op mn werk. 8D
 
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik niet bij al m'n in- en aankopen over van alles nadenk en niet continue van alles wil kopen, dat scheelt al een stuk.
Het zou ook niet best zijn als ik op mijn leeftijd me nog laat beinvloeden over wat ik wel en niet nodig hebt, nooit gedaan ook en ik begrijp werkelijk niet waarom er reclame wordt gemaakt als je zelf kan bedenken wat je nodig hebt en dan de (voor jou) beste keus maakt.
 
ik koop gewoon wat ik wil en voor de rest kan het allemaal me reet roesten. Zeker wat een ander er van vindt.

Net lekker weer een korg collectie 5 update gekocht, gewoon voor de heb en de arp2600
 
Back
Top