Dozart - African Spirits

zeer bekwaam nummer, goed gedaan Dozart, heb ervan genoten! Veel succes met de release!
Thanks man!

Zo dat was weer een hele trip haha :) Zitten echt toffe dingen in, en de mix klinkt inmiddels ook heel goed hier! Ik ben niet heel erg thuis in het genre, maar ik heb het gevoel dat als je de glitches wat meer richting geeft, het nog beter kan worden. Nu spingt het een beetje van de hak op de tak, terwijl als je de glitches doet om een nieuwe sectie in te leiden bijvoorbeeld, dat het dan meer samenhang krijgt. Dat je dus ook stukken hebt die gewoon lekker doorlopen, afgewisseld met glitchy stukken.
Ook thanks man! Ik ga hier nog eens ff naar kijken.
Ik denk dat ik sowieso niet hier en daar iets meer orde in de chaos in sommige stukken kan zorgen. Ik neem je tip mee!
 
Ik denk dat ik nu wel op het punt ben gekomen dat ik echt tevreden ben met het uiteindelijke resultaat.
De break was me steeds eigenlijk een beetje een doorn in het oog, of een kriebel in m'n oor :P Weet niet, het gevoel dat ik ermee over wou brengen, en het thema van het nummer (psychedelic dance with an Africanic vibe), lukte gewoon niet zo goed, en kreeg ook soms terug: 'waarom noem je 'm zo? Hoor dat er niet echt in terug...'. Dan weet je dat je 'm nog niet helemaal op het niveau hebt weten te brengen waar je 'm uiteindelijk hebben wilt.
Was nog verdomd lastig ook om er de vinger op te leggen en uit te vinden hoe die dan wél moest. Maar goed, ik geloof dat 'm nu toch wel heb.

 
Laatst gewijzigd:
Te lang pielen is ook niet goed. Gewoon punt erachter en wat nieuws beginnen.

Al luisterend wat subjectieve dingetjes:
- Al die edits (met name die in de kick) zijn me een beetje te veel van het goede. Het nummer heeft genoeg afwisseling zonder al dat gedoe. Zoiets als rond 5:25 haalt voor mij de hele flow eruit. Of bij 7:55 ongeveer: ben je nog geen twee maten net lekker begonnen, moet er weer iets gaan stotteren.
- Heel lekker hoe het zo na 1:45 verder gaat.
- Variatie is de bas rond 2:25 is tof.
- Breakje is lekker psychedelisch.
- Ik ben niet kapot van het stukje vanaf 5:00. Die gechopte schreeuw haalt de aandacht wat weg bij de lekkere bas maar die schreeuw is te weinig gedefinieerd of melodieus ofzo om zelf interessant genoeg te zijn.
- Afwisseling in z'n geheel is dik in orde.
- Mix klinkt mij ook prima.

en kreeg ook soms terug: 'waarom noem je 'm zo? Hoor dat er niet echt in terug...'. Dan weet je dat je 'm nog niet helemaal op het niveau hebt weten te brengen waar je 'm uiteindelijk hebben wilt.
Of de titel is gewoon niet goed. :)
 
Back
Top