Dozart - African Spirits

Anyway, ff met de koptelefoon ook zitten mixen vanmiddag. Klinkt nu ook meer koptelefoonproof.
We gaan volgens mij de goeie kant op.
Na van de week je track op de telefoon te hebben besluitend, nu ook met de headphone. Klinkt lekker strak, stereo wijd en open mix. Kick komt ook een stuk beter door nu. Zo rond 6:22 klinkt het wel een beetje als een brij, wellicht wat (meer) sidechain.

Waar in GB woon je?
 
Na van de week je track op de telefoon te hebben besluitend, nu ook met de headphone. Klinkt lekker strak, stereo wijd en open mix. Kick komt ook een stuk beter door nu. Zo rond 6:22 klinkt het wel een beetje als een brij, wellicht wat (meer) sidechain.

Waar in GB woon je?

Tenk joe!
Ik woon helemaal niet in GB hoor. :D Geen idee hoe dat nou weer daar beland is op m'n profiel. Woon gewoon in NL.

Ik had die sample juist een beetje lichter gesidechained weer. Het is een beetje lastig. Toffe sample, maar die clap die erin zit gaat al gauw te hard klinken, en de vocal weer wat te zacht als ik die clap dmv sidechain probeer weg te drukken haha.

Nou, nog ff mee pielen dan maar.
 
Wat voor drugs heb je nodig om dit aangenaam te vinden?

Nee zonder dollen, het is mijn genre niet maar zit goed inelkaar.
Leuk gedaan!
 
Dank u! Inmiddels heeft ie ook nog heel wat verbeteringen ondergaan, en heb ik 'm ook gemasterd met Ozone 11!
 
Toch niet, Montfrooij :D
Want ik kreeg ineens weer allerlei muzikale ingevingen in de loop van de middag, nadat ik gereageerd had. Het bracht weer geheel nieuwe inspiratie voor de uiteindelijke track. Ik zag ineens wat het voor mij nog miste, om het echte gevoel erin te krijgen wat het oorspronkelijke idee had! Een poosje je track ff links laten liggen kan wonderen doen. Geüpdatet dus weer; uiteraard in gemasterde geluidskwaliteit.

Behoorlijk veel wijzigingen doorgevoerd! Vooral het thema 'African Spirits' flink meer feeling en aankleding gegeven, met diverse nieuwe elementen en andere, verbeterde dingen met de dingen die er al in zaten..

Komt dat luisteren dames und herren!

En geef wederom uw eerlijke, kritische mening. Kritische noten blijven ten alle tijden welkom, kleine details ook. Ik hoor op den duur in de flow van het moment ook niet alles meer, en ook niet in de bias achteraf en tussendoor. :P

 
Laatst gewijzigd:
Toch niet, Montfrooij :D
Want ik kreeg ineens weer allerlei muzikale ingevingen in de loop van de middag, nadat ik gereageerd had. Het bracht weer geheel nieuwe inspiratie voor de uiteindelijke track. Ik zag ineens wat het voor mij nog miste, om het echte gevoel erin te krijgen wat het oorspronkelijke idee had! Een poosje je track ff links laten liggen kan wonderen doen. Geüpdatet dus weer; uiteraard in gemasterde geluidskwaliteit.

Behoorlijk veel wijzigingen doorgevoerd! Vooral het thema 'African Spirits' flink meer feeling en aankleding gegeven, met diverse nieuwe elementen en andere, verbeterde dingen met de dingen die er al in zaten..

Komt dat luisteren dames und herren!

En geef wederom uw eerlijke mening. Kritische noten blijven ten alle tijden welkom. Ik hoor op den duur in de flow van het moment ook niet alles meer. :P



SORRY DUBBELE POST!
verwijderen maar.
 
Ik denk dat het vooral een kwestie van hoeveelheid is, haha.

Ik heb het hele finetune proces gemist maar de versie hierboven klinkt goed hoor. Opsturen naar een label.
Thanks man! Dat ga ik idd doen. Nog even oriënteren daarop. Maar dat wil ik iig zeker gaan doen.
 
Het low end nog eens aangepakt in Ozone 11. Klinkt ook veel lekkerder in de mix nu denk ik.
 
Nou, ik heb zojuist een beginnetje gemaakt met 'm uitbrengen, via deze site:


Iemand hier bekend mee?

Heb de track iig geüpload, en hopelijk wordt ie dan geluisterd en brengen ze me in contact met een passend label, en wordt er dan contact met me opgenomen. Ben benieuwd. :)
 
Ik had hem in eerste instantie gemist, maar ik vind het wel wat.. dat gejaagde doorjakkerende ritme. Apart met die tribal achtige dingetjes ertussen door.
Leuk gedaan 👍
 
Nou, ik heb zojuist een beginnetje gemaakt met 'm uitbrengen, via deze site:


Iemand hier bekend mee?

Heb de track iig geüpload, en hopelijk wordt ie dan geluisterd en brengen ze me in contact met een passend label, en wordt er dan contact met me opgenomen. Ben benieuwd. :)
.

Geen flauw idee wat deze club behelst, en of wie erachter zitten betrouwbaar zijn. Maar wanneer ze zo hoog van de toren blazen en onder het 'over ons' kopje alleen deze half afgemaakte zinnen weten te schrijven

About you and us

We believe it sucks to send out demos without knowing if they were listened. Explore 7,097 labels, send your demo, learn when and what they listened. Take advantage of all our free tools to increase your chances for success.


dan is er zeker nog ruimte voor verbetering :engel:
 
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van proshare.audio. Heb je hiervoor moeten betalen?
en hoe werkt het? Je upload je tracks daar en vervolgens moet je zelf labels gaan selecteren en je track opsturen?
Dan kun je toch net zo goed zelf labels gaan opsnorren?
Normaal hebben labels gewoon een e-mail account waarop je tracks kunt insturen.
 
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van proshare.audio. Heb je hiervoor moeten betalen?
en hoe werkt het? Je upload je tracks daar en vervolgens moet je zelf labels gaan selecteren en je track opsturen?
Dan kun je toch net zo goed zelf labels gaan opsnorren?
Normaal hebben labels gewoon een e-mail account waarop je tracks kunt insturen.
Nou, ik wílde gisteren betalen voor bepaalde diensten die ze te bieden hebben. Alleen toen ik de betaling wilde doen, kon dat niet. Dus de site functioneert sowieso al niet optimaal.
Nee, het lidmaatschap is gratis. Alleen je kunt wel een betaald lidmaatschap doen, wat dan weer bepaalde voordelen met zich meebrengt en zo.

Nee, je upload een nummer van je. Vervolgens gaan er mensen naar luisteren, en je eventueel feedback geven (je kunt daar ook weer voor betalen, voor uitgebreidere, gedetailleerdere feedback) en zij brengen je eventueel in contact met een label waarvan zij denken dat die bij jouw muziek past.

Maar ik moet het ook nog maar even zien hoor. Eigenlijk blij er nog niets aan uit te hebben gegeven.

Uiteraard kun je gewoon zelf labels zoeken. Maar ik ben er niet zo goed in thuis.


Overigens vanmiddag weer aan m'n track gewerkt. Percussie harder. Meer Afrikaanse drums eraan toegevoegd, meer aan de 'Africa' feeling gewerkt op diverse stukken, want kreeg nogal eens terug van mensen dat dit niet helemaal overkwam en ze zich afvroegen waarom ik het nummer deze titel gaf. Ook de opzwepende vocals qua volumes wat prominenter in de mix gezet zodat ze meer het effect hebben ze dat moeten hebben.
Kom aardig bij de definitieve afronding zo beetje. Maar ja, ben wel een diehard perfectionist als het op de muziek aan komt :P
 
Laatst gewijzigd:
Zo dat was weer een hele trip haha :) Zitten echt toffe dingen in, en de mix klinkt inmiddels ook heel goed hier! Ik ben niet heel erg thuis in het genre, maar ik heb het gevoel dat als je de glitches wat meer richting geeft, het nog beter kan worden. Nu spingt het een beetje van de hak op de tak, terwijl als je de glitches doet om een nieuwe sectie in te leiden bijvoorbeeld, dat het dan meer samenhang krijgt. Dat je dus ook stukken hebt die gewoon lekker doorlopen, afgewisseld met glitchy stukken.
 
Back
Top