• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht EMS Synthi AKS in uitzonderlijke staat

Prijs
19000 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Papz

Stamgast
Lid sinds
20 januari 2009
Berichten
498
Locatie
België
Synthi AKS in uitstekende cosmetische conditie en volledig functioneel.
Onlangs door mij gereviseerd (dit is mijn specialiteit, ik heb er al meer dan 150 verzorgd), mijn interventies vallen onder een jaar garantie.
Er zijn momenteel geen modificaties, maar ik kan er enkele toevoegen met push-pull-knoppen op een 100% omkeerbare en onzichtbare manier om het uiterlijk en de waarde van dit prachtige instrument te behouden.

Geleverd met kabels en 2 originele battle- en gitaarprestopatches.

Het is zeer zeldzaam om ze in zo'n goede staat te koop te zien.

Afhalen bij mij thuis is welkom, verzending mogelijk via UPS tegen kostprijs, neem contact met mij op voor een schatting.

Aarzel niet als je vragen hebt.

IMG_3252.JPG

IMG_3243.JPG
IMG_3244.JPG
IMG_3245.JPG
IMG_3249.JPG
IMG_3250.JPG
IMG_3251.JPG
IMG_3253.JPG
IMG_3254.JPG
IMG_3255.JPG
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top