It's jam o'clock

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.632
Locatie
Gelderland
Aan het opruimen in mijn 'jam kast' met onafgemaakte projecten.
Deze had ik al een paar keer opgepakt, maar ook weer laten vallen.
Uiteindelijk was een jazzy patroontje met de YC61 de jamstarter die het allemaal weer deed stromen.
Ik wilde veel tweaken met de Subsequent 37 en volgens mij is dat gelukt.
Al is de Peak patch eigenlijk ook wel heel vaag :)
Het einde vond ik zelf het leukst, maar dat laat ik aan de toehoorders over om een oordeel over te geven.
 
Best leuk. Dit commentaar geef ik alleen, omdat je jams meestal van erg goed niveau zijn. Het laatste gedeelte vind ik inderdaad het best, samen met het gedeelte wanneer de snare er in komt (2.25).
 
Leuke jam, mooie baslijnen ook.
Mee eens wat je vertelt in de final push want als je het volstopt met allerlei layers dan is er geen ruimte meer om nog iets op te jammen, muziek moet "ademen" om het maar zo te zeggen.
Beter een paar simpele goede lijntjes die bij elkaar passen en dan in de ruimte er tussen lekker improviseren.
 
Best leuk. Dit commentaar geef ik alleen, omdat je jams meestal van erg goed niveau zijn. Het laatste gedeelte vind ik inderdaad het best, samen met het gedeelte wanneer de snare er in komt (2.25).
Bedankt Peter!
Leuke jam, keep it up :)
Thxn. Binnenkort eerst vakantie en daarna weer jamtime :)
Cool dat je comments in de vid erbij zet, daardoor is het entertaining en leerzaam, en het neemt me mee in wat je aan het doen bent. Ik hou ervan als mensen hun kennis delen :)
Leuke ritmische melodieen allemaal.
Bedankt!
Dat vind ik zelf ook altijd interessant als er wat info bij staat.
Heel herkenbaar allemaal. Er gaat meestal iets niet helemaal naar je zin (achteraf gezien), maar tijdens het jammen heb je veruit de meeste plezier. Is je ook aan te zien. Veel leuker dan achter een DAW zitten knippen, plakken en perfectioneren vind ik.
Helemaal mee eens. Dit is waarvoor ik 'het' doe :)
Leuke jam, mooie baslijnen ook.
Mee eens wat je vertelt in de final push want als je het volstopt met allerlei layers dan is er geen ruimte meer om nog iets op te jammen, muziek moet "ademen" om het maar zo te zeggen.
Beter een paar simpele goede lijntjes die bij elkaar passen en dan in de ruimte er tussen lekker improviseren.
Heel erg bedankt. Precies dat.
Ik moest er even aan wennen, maar dit werkt voor deze setup perfect.
 
Back
Top