Allen & Heat "Qu You"problem

dorrus

Stamgast
Lid sinds
14 november 2004
Berichten
183
Onlangs bij 'n band gegaan met mooie apparatuur maar te weinig kennis van dat spul. Allen & Heat Qu24 digitaal MP en Sennheiser in-ear systeem -
Zelf schiet ik ook te kort met digitaal materiaal, maar wil graag meedenken met de eigenaar van dit mooie spul. Misschien kan iemand op dit forum een tip geven?
Probleem 1 ; elke muzikant heeft via een app een Qu-you op zijn tablet, waarmee een persoonlijke monitor mix mogelijk moet zijn. Dit lukt op de meeste kanalen goed, maar wordt kanaal 9 en/of 10 gekozen, dan blijkt enkel het master volume te reageren op de Qu-you app. De overige sliders reageren totaal niet, of ze nu helemaal open of helemaal dicht staan. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Probleem twee : bij een optreden ( ik ben gitarist) werkt alles prima- tot na een klein uur, wannneer mijn signaal nog steeds prima binnenkomt op de monitormix, maar bij de FOH helemaal verdwenen is. Dus komt er wel signaal binnen, maar deze gaat na een tijdje plotseling enkel naar de monitormix en wat er ook geprobeerd wordt, uit het PA systeem ( FOH) ben ik totaal verdwenen.? Na een 10 minuten is het ( zonder op dat moment ook maar ergens aan gedraaid of gerommeld te hebben weer helemaal in orde. Was dit een kabelbreuk dan was ook mijn signaal op de monitormix verdwenen toch? Ik hoor weer graag of iemand me de juiste richting in kan helpen.
Als iemand in de buurt van Eindhoven een Allen & Heat Prof/kenner weet te zitten die genegen is ons van wat goede info te voorzien hoor ik het ook graag .
 
Back
Top