• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Dreadbox Nymphes

Prijs
325 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

steven1

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2013
Berichten
432
Locatie
Amsterdam
Hierbij bied ik mijn Dreadbox nymphes te koop aan! Twee weken geleden gekocht via Marktplaats, maar heb eigenlijk al andere synths die hetzelfde kunnen. Dus een beetje een impuls aankoop geweest :p

Let op! De kabels en dergelijke die er normaal bij zitten + doosje en handleiding zitten er niet bij!
Helaas had de vorige verkoper mij dit niet gemeld, dus wel zo aardig dat nu wel te doen ;)
Gaat overigens om standaard mini-usb naar usb voor voeding en een midi naar mini-trs kabel. En de handleiding staat natuurlijk ook online.

Maar vandaar de stuntprijs, hij werkt overigens uitstekend en klinkt als een beest!

Hoi!
 

Attachments

  • IMG_1967.JPG
    IMG_1967.JPG
    194,1 KB · Bekeken: 77
Back
Top