Southgate, de politieserie die nooit bestond

Leuk! Moest bij de eerste pauken aan Jaws denken. Leuke breakbeatjes. Klinkt ook helder gemixed hier op m'n Avantone cube-jes.
Als ik een duit in het zakje mag doen: de bas kan wat meer afwisseling mogen hebben, met van die jazzy tonenreeksen de hoogte en laagte in of zo.
 
Leuk! Moest bij de eerste pauken aan Jaws denken. Leuke breakbeatjes. Klinkt ook helder gemixed hier op m'n Avantone cube-jes.
Als ik een duit in het zakje mag doen: de bas kan wat meer afwisseling mogen hebben, met van die jazzy tonenreeksen de hoogte en laagte in of zo.
Dank je, mooi dat ie bij jou ook goed klinkt!
Ja klopt, die bas zou wat gevarieërder kunnen, nog iets jazzier/funkiëer zou goed zijn.
Die bas had ik in het begin wat maten met enige variatie er in gezet en omdat het voor mij een flinke klus bij elkaar was voor het oké was had ik de track al een keer of veertig gehoord natuurlijk dus aan het eind de bas nog een keer gekopiëerd en erbij gezet.
Maar als ik er nog een keer wat aandacht aan ga geven dan ga ik ook de bas nog wat leuker maken, misschien dat er dan ook nog conga's in komen of een fluit bijv wat toen populair was.
 
In het begin vraag ik me af waar het heengaat en net voor ik wil afhaken komt de gitaar erbij en wordt het interessant.
De piano erin vind ik echt heel lekker!
Heeft echt de 70s vibe voor mij
 
In het begin vraag ik me af waar het heengaat en net voor ik wil afhaken komt de gitaar erbij en wordt het interessant.
De piano erin vind ik echt heel lekker!
Heeft echt de 70s vibe voor mij
Dank je Tom, mooi dat je die seventies vibe voelt!
Ja, de bedoeling van zo'n intro is dat mensen zich afvragen van waar gaat dit naar toe, beetje opbouwen.
 
Back
Top