Soundcraft ghost mixer gezocht

eZe

Stamgast
Lid sinds
22 september 2005
Berichten
271
Locatie
Stuud
Toch weer studiootje bouwen op de oude manier en analoge mixers lekker betaalbaar tegenwoordig.
Wie heeft er nog een Soundcraft ghost over? Liefst 32 kanalen, eventueel ook 24.

Stuur me een berichtje ajb. 👉
Thanks!





mengtafel mengpaneel mengert
 
Goede keus! Heb ik ook gedaan met een Soundcraft GB12-2 voor mijn gear, kostte mij toen maar 250 euro met rack.
Er staat nu een 32 kanaal op marktplaats:

Anders ook op Kleinanzeigen staan een 32 en 24 te koop mocht je een ritje naar Duitsland niet erg vinden. Beide zijn net onder Stuttgard:
Mischpult Soundcraft Ghost 32 LE (ideal für Tonstudio)
en
 
Ha bedankt. Contact met die op marktplaats. Is een oude versie met wat werk maar zou wel kunnen. Staat al een tijd te koop maar verkoper wil hard een stuk hoger dan wat mensen bieden. :)
 
En de Allen & Heath tafels.
 
Ha bedankt voor de tips. Ik bestudeerde ook al de K2. Lekker veel auxen. :)
Voorkeur nog voor een ghost. Gewoon een pb-tje sturen als je wat hebt of weet. 👉
 
Ik heb de K2 ook gehad maar vind de K3 toch een stuk fijner werken.
Wat specificaties:
- volledig modulair ( ideaal voor onderhoud, je kan gewoon doorwerken)
- 8 bussen,
- 8 switchable pre/post auxen,
- inserts zijn post en pre te switchen en hebben aparte connectoren voor send en return,
- alle ingangen kunnen hi-z signalen aan ( handig voor returns van pedalen),
- 4-band semi-parametric equaliser met HF and LF en kunnen geswitched worden tussen shelving and bell.
- aux 1 kan fungeren om je direct outs te mixen
- veel verlichte buttons wat toch handig is merk ik ( o.a. voor solo, cut , bus-toewijzing etc..)
 
Zoek misschien nog een Soundcraft CPS 275 voeding/psu voor de leuk erbij. Als je nog een CPS275 over hebt, laat maar weten.
 
Back
Top